בארץ

23 זמרים בפארק הירקון: טקס הזיכרון הלאומי לציון שנה ל-7 באוקטובר

"טקס הזיכרון הלאומי" בפארק הירקון בתל-אביב, לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, יכלול הופעות של 23 אמנים מובילים במוזיקה הישראלית, ויהיה פתוח ל-1,000 איש בלבד בעקבות מגבלות ביטחוניות
מערכת ice |  1
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחר יתקיים בפארק הירקון בתל-אביב "טקס הזיכרון הלאומי", לציון שנה לטבח ב-7 באוקטובר. האירוע, ביוזמת משפחות שכולות, מהווה אלטרנטיבה לטקס הממלכתי שמובילה השרה מירי רגב. ההיענות המרהיבה של האמנים הובילה לתוכנית עם 23 זמרים והרכבים, כולל כמה מהשמות המובילים במוזיקה הישראלית.
למרות המאבקים האופייניים שמלווים אירועים כאלה, הוחלט שכל אמן יבצע שיר אחד בלבד, ובכך תישמר האווירה הכואבת והמרגשת של המעמד. את הטקס יפתח אמיר דדון, שיבצע את השיר האירוני "שיר הרעות" של חיים גורי וסשה ארגוב. גלי עטרי וקורין אלאל יבצעו יחד את השיר "אין לי ארץ אחרת", וזהבה בן תשיר את "אהבה כזו" שכתב והלחין עידן רייכל.
אביב גפן יבצע שיר חדש בשם "ארץ הפוכה", ורן דנקר יקדיש את "מלאכית" לזכר התצפיתניות שנרצחו. ריטה תשיר את "מחכה", ועברי לידר יבצע את "זכיתי לאהוב" לזכר נרצחי הנובה. את המופע יסיים שלמה ארצי עם "שדות של אירוסים".
את האירוע ינחו חנוך דאום ורותם סלע, והוא ישודר בטלוויזיה בשעה 19:10. אף על פי שמכירת 40,000 כרטיסים הייתה מידית, בשל מגבלות ביטחוניות תותר כניסה ל-1,000 אנשים בלבד. הטקס הממלכתי לציון שנה ל-7 באוקטובר צולם מראש וישודר ב-21:45.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל פוליטי. תמשיכו לפרק את המדינה.
    פטריוט 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק טקס אחד יכול להיות והוא ממלכתי .אל תבקש גם מהמדינה את ההטבות שהם מגיעים מהמדינה .צבועים .ואני לא מאלה שהצביעו לליכוד.
    סגור