תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין מעורר סערה? "ייתכן והוא צריך הסתכלות פסיכיאטרית"

שמעון ריקלין תקף את פרקליט המדינה לאחר שפנה ליועמ"שית וביקש לפתוח בחקירה נגד איתמר בן גביר בטענה כי הסית לאלימות נגד תושבי עזה. שמעון ריקלין: "ייתכן והוא צריך הסתכלות פסיכיאטרית. איזה ריקבון מוסרי וערכי בפרקליטות המדינה"

מערכת ice | 
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ משה שי)
אמש (רביעי) פרסם אבישי גרינצייג, כתב המשפט של כאן 11, כי פרקליט המדינה ביקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה נגד השר איתמר בן גביר בטענה כי הסית לאלימות נגד תושבי עזה. שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין וסג"ל" בערוץ 14, פרסם ציוץ ברשת החברתית X והתייחס לאותו פרסום דרמטי.   
"באמת שניסיתי להבין. התייעצתי עם חברים. שאלתי מומחים. מה גורם לפרקליט המדינה איסמן להגן על תושבי עזה? והמסקנה שהגענו אליה היא שיתכן והוא צריך הסתכלות פסיכיאטרית", כך כתב שמעון ריקלין לעוקביו בציוץ ברשת החברתית X.
בהמשך הציוץ, ריקלין מתח ביקורת חריפה על פרקליט המדינה, עמית איסמן וכתב: "זה לא בתחום הנורמלי ההתנהלות של הברנש. איזה ריקבון מוסרי וערכי בפרקליטות המדינה". הפרסום של אבישי גריצייג, כתב המשפט של כאן 11, העסיק רבים מאנשי התקשורת בישראל.
 
בתוכנית המשותפת עם בן כספית, אריה אלדד מתח ביקורת חריפה בנושא ואמר: "מה שברור זה שהפרקליטות רוצה לרצות את האג ובן גביר טרף קל. הם לא מבינים שאי אפשר להשביע את רעבונם של אנטישמים על ידי השלכת יהודי אחד לרגליהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה