תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין: "מאחורי הקלעים, מה היא שיטת דרוקר?"

מגיש ערוץ 14 פרסם ציוץ ארוך בו הוא מגיב לסערה סביב רביב דרוקר והמינוי המסעיר בערוץ 13. "המהומה סביב המינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ מאפשרת הצצה נדירה מאחורי הקלעים של שיטת דרוקר", כתב המגיש ופרש את משנתו בנושא
מערכת ice |  3
שמעון ריקלין, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ אמיר לוי, יונתן סינדל)
העיתונאי והמגיש בערוץ 14, שמעון ריקלין, פרסם לפני זמן קצר (מוצ"ש) ציוץ מפורט בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו הוא מתייחס לפרשת המינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית ערוץ 13. ריקלין התייחס לחלק של רביב דרוקר בפרשה, שנראה כי מתרחב בימים האחרונים. זאת לאחר שפרסם את דעותיו החריפות על המינוי ואף קיים ריאיון חריג מאוד לערוץ המתחרה של 13, ערוץ 12. הכל בניסיון למנוע את המינוי.
מאז מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ במקומו של אור צלקובניק למנכלית חדשות 13, הרוחות סוערות. עיתונאי חברת החדשות רשת 13 יצאו במפגין נגד מינויה ובראש החץ: מתן חודורוב שהתבטא בחריפות נגדה וגם רביב דרוקר.
כזכור, אתמול התראיין דרוקר לעיתון דה מרקר נגד מינוי המנכלית החדשה, ואף התראיין באופן חריג גם גם בקשת 12 - הערוץ המתחרה: ״גם אצלכם בחדשות 12 לא הייתם מקבלים מינוי כמו של שמאלוב ברקוביץ, ולא משהו שמתקרב לפרופיל הזה, היא כשירה להיות מנכ"לית של חברת חדשות כמו שאני כשיר להיות רקדן בלט בולשוי"
בפתח דבריו כתב ריקלין: "המהומה סביב המינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ מאפשרת הצצה נדירה מאחורי הקלעים של שיטת דרוקר. מה היא שיטת דרוקר? תצמיד לכל אירוע מצוללות עד למינוי מנהלת בחברת החדשות 13 את נתניהו ותגייס את כולם לטובתך. הרי ״ ברור״ שמי שעומד מאחורי המינוי שלה הוא נתניהו במלחמתו בדרוקר וברצון שלו להשתלט על התקשורת. אבל האמת היא גם אופציה. והאמת היא שחברי דירקטוריון 13 ונציג הבעלים והבעלים עצמו לא מרוצים מעיתונאי 13 ומביעים בהם אי אמון במינוי שלה. ואי האמון הזה לא קשור לנתניהו אלא לכך שערוץ 13 הוא עסק שהולך ומדרדר ומפסיד הרבה כסף ובלווטניק לא מרוצה מכך. וחושב שהסיבה לכך היא בגלל ההקצנה שמאלה של 13".
עוד הוסיף ריקלין וכתב: "איך אני יודע את זה? כי דרוקר מספר בסוף השבוע הזה שבלווטניק העז לשאול את דרוקר: ״ למה אתם לא משדרים יותר ימין״? ודרוקר ענה לו: ״למה שנשדר ימין״? ובלווטניק האומלל אמר לו: ״זה לא שאני ימין״. אבל הקהל בימין״. כלומר הבעלים מבין שרוב הציבור בימין ורוצה לחתוך הפסדים כי איבוד רייטינג משמעו הפסד הרבה כסף של פרסומות. אבל מי זה הבעלים לעומת הגיאהד של דרוקר?".
"דרוקר בעצמו העיד על עצמו שלא משנה לו אם בגלל השמאלנות שלו צופים נטשו לערוץ 14. ״אם זאת התוצאה זאת התוצאה״ אמר בראיון לישראל היום. עכשיו תראו. אם דרוקר היה גבר. אם היה לו כבוד מינימלי. הוא היה מתפטר. מתוך הבנה שהבעלים של העסק שבו הוא עובד לא מרוצה ממנו. אבל דרוקר מתנהל כאילו ערוץ 13 שלו במיוחד כאשר יש אומלל כמו בלווטניק שישלם על ההפסדים של הערוץ וכמובן ימשיך להזרים מיליונים לדרוקר. מה מאפשר את ההתנהלות המופקרת הזו? ההמצאה שזה הכל בגלל נתניהו ולא בגלל שלבעלים נמאס להפסיד". הוסיף.
 
לסיום, כתב: "כי ברגע שנתניהו ״מעורב״ בגצ של עמית ששמח לכל מהומה קופץ להתערב. מי אם לא השופט עמית מגן זכויות החמאס בעזה לא יגן על דרוקר שבסך הכל רוצה לעשות מה שבא לו ואוי ואבוי אם מישהו יגיד משהו לפינוקי דרוקר. ערוץ 13 הוא חברה פרטית? הצחקתם את הבג״צ ועמית. הם פה כדי להגן על כל מופקר באשר הוא בתנאי שהוא פולט את מילת הקסם: נתניהו. ואם אתם לא מאמינים לי תזכרו את בגצ מגן על אילנה דיין וממציא הלכה מיוחדת לה שנקראת ״אמת לשעתה״. ככל שהשקר מקצין. ככל שבגצ מתערב יותר ויותר בעניינים לא לו. ככה ברור לי שהרקבון הזה יגמר מוקדם יותר ממה שכולנו חושבים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודה לדרוקר שהרס את ערוץ 13. (ל"ת)
    עומר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    קזזו את ההפסדים של הערוץ ממשכורתו של דרוקר והמתנגדים
    נדיבים בכספי אחרים 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ונראה כמה מהר הם יתמכו במינוי.
    סגור
  • 1.
    אבל הרייטינג של דרוקר גבוה... (ל"ת)
    רייטינג 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור