תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי - העיתונאי המוערך מודה בכאב: "בן גביר טרף קל"

אריה אלדד התייחס לפרסום כי פרקליט המדינה ביקש לפתוח בחקירה נגד בן גביר בטענה כי הסית לאלימות נגד תושבי עזה. אריה אלדד: "מה שברור זה שהפרקליטות רוצה לרצות את האג ובן גביר טרף קל"

מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
אמש (שלישי) פרסם אבישי גרינצייג, כתב המשפט של כאן 11, כי פרקליט המדינה פנה ליועמ"שית וביקש לפתוח בחקירה נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בטענה כי הוא הסית לאלימות נגד תושבי עזה.
בתוכנית המשותפת שלו עם בן כספית ב-103FM, התייחס העיתונאי אריה אלדד לאותו אירוע דרמטי. "אינני יודע בדיוק אילו התבטאויות של בן גביר הם בוחנים. אולי זו אומה שלמה שם שאחראית. השיח על אזרחים לא מודעים ולא מעורבים הוא לא נכון. אה סליחה. זה הנשיא הרצוג. לא בן גביר. אז אולי 'עזה לא תחזור למה שהייתה' 'שחררתי את כל המעצורים'? סליחה. זה גלנט. 'זו תהיה נכבת 2023'? לא. זה דיכטר", כך אמר אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM.
בהמשך דבריו, ציין אלדד כי נראה שהפרקליטות מעוניינת לרצות את בית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג. "מה שברור זה שהפרקליטות רוצה לרצות את האג ובן גביר טרף קל". לדבריו, פרקליטות המדינה והיועמ"שית, גלי בהרב מיארה, לא מודעים לפרט חשוב באותה סוגיה: "הם לא מבינים שאי אפשר להשביע את רעבונם של אנטישמים על ידי השלכת יהודי אחד לרגליהם".
 
עוד הוסיף אריה אלדד: "הם גם לא מבינים שזה בסדר גמור לתבוע נקמה ברוצחים, בעוזריהם ובאלו שרקדו ברחובות למראה חטופות נאנסות וחטופים מרוטשים. זו האמת. ואם זה לא מוצא חן בעיני האג – שישתו את הים של עזה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה