תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר נכנס באיתמר בן גביר: "נותן יד לפשע מלחמה"

על רקע התחקיר של תוכנית "הצינור" אודות התנהלותו של איתמר בן גביר מול מספר שוטרים אשר אחראים למשאיות הסיוע, מיהר יריב אופנהיימר לתקוף את השר לביטחון לאומי. יריב אופנהיימר: "על פי העדות הזאת בן גביר נותן יד לפשע מלחמה, לא אופתע אם זאת עילה להוצאת צו מעצר בין לאומי"

מערכת ice |  1
יריב אופנהיימר (צילום יוטיוב/ הידברות)
על רקע הפרסום הראשון של העיתונאי ג'וש בריינר, כתב הפלילים של עיתון "הארץ", אמש (חמישי) נחשף תחקיר נוסף על איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בתוכנית "הצינור" שאותה מגיש גיא לרר. באחד הקטעים שהובאו אמש לצפייה, שוטר סיפר כיצד השר בן גביר ניסה למנוע משוטרים לאבטח את משאיות הסיוע, זאת בניגוד להוראות המפורשות שהועברו ממפקדיהם. 
בעקבות הפרסום של התוכנית "הצינור" המשודרת בערוץ 13, מיהר יריב אופנהיימר, איש תקשורת בולט וחבר הנהלת תנועת "שלום עכשיו", לשתף את עוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בדעתו בנושא. "על פי העדות הזאת בן גביר נותן יד לפשע מלחמה", כך כתב אופנהיימר והוסיף: "לא אופתע אם זאת עילה להוצאת צו מעצר בין לאומי".
אופנהיימר שיתף את הציוץ שפרסם גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13. בציוץ שפרסם לרר, שותף סרטון בו שוטר מספר כיצד התנהל בן גביר בנושא משאיות הסיוע.
 
"יום אחד הייתי פה לבד, לא בדיוק לבד, אני ועוד שוטר בחסימה", כך סיפר אותו שוטר שהופיע בסרטון שפורסם. בהמשך ציין השוטר בפני עורך הכתבה של "הצינור", על אותו מקרה חריג:  "הוא ירד (בן גביר) מהרכב שלו. 'מה אתם עושים?, מה השם שלך? פתח את המחסום עכשיו'. אמרתי לו: 'אני לא יכול לפתוח, כבוד השר.  חסמנו כדי שהמתנחלים לא יגיעו למשאיות", מסביר אותו שוטר למראיין. 
בהמשך הסרטון, פירט השוטר כיצד הגיב בן גביר על התנהלותם של השוטרים: "הוא מתעצבן למה אנחנו חוסמים אותם מלהגיע למשאיות. אנחנו חוסמים את החסימה. הוא רצה שלא נתערב, הוא אמר: 'אם הם חוסמים, זכותם להפגין גם, אל תחסמו אותם'. אמרנו לו שזה בעיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יריב
    א 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה אלך איפה היית בצבא
    סגור