ויראלי

עינב בובליל זועמת בחנות צעצועים: "תביאי מגבונים ותעזרי לי"

איך קרה שעינב בובליל נאלצה לנקות את הרצפה באמצע קניות? החוויה המביכה התרחשה בחנות צעצועים כשהייתה עם ילדיה ותפסה את בובליל לא מוכנה. "מה אני אמורה לעשות עם זה עכשיו", זעקה בובליל כשראתה עם היא צריכה להתמודד
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
עינב בובליל עוררה סערה גדולה אתמול (שני) כאשר ביקרה את הטקס האלטרנטיבי לציון טבח ה-7 באוקטובר, ודבריה הפכו לוויראליים במהרה בליווי, כמובן, בביקורת קשה נגדה מצד גולשים רבים. לאחר שהסבירה את דבריה נראה כי בובליל לא התרגשה יותר מדי מהביקורות והמשיכה בשלה.
היום היא התמודדה עם תקרית אחרת ומפדחת מאוד. בובליל יצאה עם ילדיה לקניות וכאשר הסתובבה איתם בחנות צעצועים, גילתה כי בעקבות טעות של בתה תמר, ששפכה את משקה המילקשייק שהיה בידה, היא תיאלץ לנקות את הרצפה בחנות.
כאשר הגיעה בובליל לנקודה בחנות בה נשפך המשקה היא נדהמה והחלה לתעד את הסיטואציה המביכה, והעלתה את הסרטון לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "אמא, למה רק לי זה קורה?" שאלה בובליל בקול נדהם והוסיפה: "מה אני אמורה לעשות עם זה עכשיו?"
 
מתוך האינסטגרם של einavbooblil_benisti
לאחר מכן העלתה עינב בובליל לסטורי שלה סרטון נוסף מהתקרית המלכלכת, בו היא כבר נמצאת על הרצפה ומנקה את השלולית הלבנה מהרצפה ומבקשת את עזרתה של בתה. זאת לא לפני שהעלתה עוד סרטון, שלישי במספר מהתקרית, בו נראית בתה מבקשת צעצוע, מה שהרגיז אותה עוד יותר.

"צעצוע היא עוד רוצה, תכף אני הופכת אותה לצעצוע בחנות", כתבה בובליל לצד הסרטון בו בתה מבקשת את הצעצוע. בסרטון המסכם בו בובליל מנקה את שאריות המשקה היא נשמעת גוערת בבתה, "תמר, תביאי מגבון ותתחילי לעזור לי", אמרה לה בזמן שהיא מבריקה את המרצפות.
 
מתוך האינסטגרם של einavbooblil_benisti
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה