תיירות

גל ביטולי הטיסות נמשך: חברת התעופה בורחת מנתב"ג עד ה-21.10

Aegean Airlines היוונית הודיעה על המשך השעיית טיסותיה לתל אביב עד ה-21 באוקטובר, זאת לאחר שאתיופיאן איירליינס גם הודיעה על ביטול טיסות
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock)
השמיים מעל ישראל ממשיכים להיות שקטים יותר מהרגיל, כאשר חברת התעופה היוונית Aegean Airlines הודיעה על המשך השעיית טיסותיה לתל אביב עד ה-21 באוקטובר. החלטה זו מגיעה בעיצומם של חגי תשרי, תקופה שבדרך כלל מאופיינת בתנועת נוסעים ערה בין ישראל לאירופה. ההשעיה משקפת את המצב הביטחוני המורכב באזור ואת הזהירות שנוקטות חברות תעופה בינלאומיות.
מהלך זה של Aegean Airlines מתיישר עם המגמה הכללית בקרב חברות תעופה אירופאיות, אשר פועלות בהתאם להמלצת הסוכנות האירופית לבטיחות בתעופה (EASA). הסוכנות הנחתה להימנע מטיסות מעל המרחב האווירי של ישראל עד ה-31 באוקטובר, צעד שמשקף את הדאגה לבטיחות הנוסעים והצוותים נוכח המצב הביטחוני המתוח באזור.

עם זאת, לא כל חברות התעופה נוקטות באותה גישה. בניגוד למגמה הכללית, אתיופיאן איירליינס הודיעה על חידוש טיסותיה לישראל מוקדם יותר. צעד זה מדגיש את המורכבות של המצב ואת ההחלטות השונות שמקבלות חברות תעופה בהתאם לשיקולים מסחריים, לוגיסטיים וביטחוניים.
ההשעיה המתמשכת של טיסות לישראל על ידי חברות תעופה מובילות כמו Aegean Airlines משפיעה משמעותית על תעשיית התיירות הישראלית ועל קשרי המסחר והתרבות בין ישראל לאירופה. בעוד שבטיחות הנוסעים נשארת בראש סדר העדיפויות, ישנה ציפייה בענף התעופה והתיירות לחזרה הדרגתית לפעילות רגילה ברגע שהמצב הביטחוני יתייצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה