תיירות

חברת התעופה הישראלית נכנסת לנוהל חירום: זו ההודעה לנוסעים

לאור התקפת הטילים האירנית והמצב הבטחוני בישראל,  ולאור ביטולי הטיסות של רוב החברות הזרות הטסות לישראל בימים הקרובים וביטולי החברות הזרות המפעילות מטוסים חכורים גם עבור ארקיע, ארקיע נערכת למצב מיוחד
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
בצל הירי של איראן לישראל אמש (שלישי) הודיעה חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל, ארקיע, כי היא נערכת למצב מיוחד ולא שגרתי. הנוסעים קיבלו הסבר מפורט כיצד תתנהל חברת התעופה בימים הקרובים ומה צפוי בטיסות הבאות.
ארקיע מסרה תחילה: "לאור התקפת הטילים האירנית והמצב הבטחוני בישראל,  ולאור ביטולי הטיסות של רוב החברות הזרות הטסות לישראל בימים הקרובים וביטולי החברות הזרות המפעילות מטוסים חכורים גם  עבור ארקיע, ארקיע נערכת למצב מיוחד".

עוד הדגישו בארקיע כי: "החברה תפעיל רכבת אוירית סביב השעון לשני יעדים מרכזיים - אתונה ולרנקה.   הטיסות בשלב זה במטוסים ישראלים בלבד.  ארקיע מגייסת את כל צוותי האויר, טייסים ודיילים על מנת להוסיף טיסות ליעדים אלו ולישראלים הנמצאים בשדות התעופה שעות וחלקם ימים".    
לסיום הודיעו בחברת התעופה בראשה עומד עוז ברלוביץ': "החברה תמשיך להפעיל את הטיסות בכל ימי החג והשבת. עדכונים לנוסעים יצאו דרך ערוצי ההודעות האישיות  ואתר האינטרנט של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה