תקשורת ומדיה

הפרשן הצבאי חושף: הייתי אמור לבלות בפסטיבל נובה ויום לפני ויתרתי

רועי  שרון, הפרשן לענייני צבא וביטחון בכאן 11, חושף כיצד היה קרוב להיקלע לטבח ה-7 באוקטובר לפני שנה. שרון, שחשף את המידע במלאות שנה למלחמת חרבות ברזל, סיפר בחשבון האינסטגרם שלו את הסיפור המצמרר מאחורי ההתחמקות שלו מפסטיבל המוות

מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אחת מנרצחות פסטיבל נובה ב-7 לאוקטובר היא איילת ארנין בת ה-22, עיתונאית כאן שעבדה כעורכת משנה במהדורת החדשות. רועי שרון, הפרשן לענייני צבא וביטחון בתאגיד השידור הציבורי, חשף אמש את ההתכתבות עם הקולגה ארנין לפני הפסטיבל ותיאר כיצד היה קרוב להצטרף אליה לבילוי באירוע שליד קיבוץ רעים: "יומיים לפני, איילת ארנין עוד בדקה איתי אם אני בא לנובה. אח"כ בדסק עברנו על הליינאפ, הקשבנו קצת לרשימת האמנים שינגנו במסיבה, איכשהו, לא השתכנעתי. ביום שישי הודעתי לה שאני מוותר. נרצחה במיגונית המוות והגבורה. סליחה איילה".  
 
עוד קולגה של ארנין ז"ל, איתי בלומנטל, הכתב הצבאי של כאן 11, סיפר לפני כשנה, עם היוודע דבר הירצחה של העורכת, על ההתכתבויות האחרונות ביניהם: "בשעה 07:59 עדכנת שיש מחבלים קרוב ודקה אחר כך עדכנת שהם התחילו לזרוק רימונים. איילת, סליחה שלא הצלחתי להציל אותך או לעשות יותר... אני לא מפסיק לחשוב לרגע מה עבר עליך בתוך המיגונית הארורה. יהי זכרך ברוך. לעולם לא נשכח אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה