טלוויזיה

שכל העולם יידע: הסרט המצמרר על הטבח בנובה נמכר לשידור באירופה

הסרט "עוד נחזור לרקוד", של HOT8 בהפקת SIPUR ו"סלוצקי הפקות", נמכר לשידור בגרמניה, שמצטרפת לשידורים בארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה וישראל במלאת שנה לטבח
מערכת ice | 
אנדרטת זיכרון לנרצחי פסטיבל הנובה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הסרט "עוד נחזור לרקוד", של HOT8 בהפקת SIPUR ו"סלוצקי הפקות", נמכר לשידור בגרמניה, כך נודע היום (חמישי). סרטו של יריב מוזר על הטבח בפסטיבל הנובה ישודר ברשת הגרמנית RTL, המצטרפת לשידורים בארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה וישראל במלאת שנה לטבח.
סרט הדוקו הקולנועי "עוד נחזור לרקוד", של HOT8, יוקרן לראשונה בגרמניה, ברשת RTL ביום רביעי, 02.10, ובכך הסרט מצטרף לסבב השידורים ברחבי העולם שהוכרזו בשבועות האחרונים: בפרמאונט+ האמריקאית ב24.9, ב-BBC הבריטית ב26.9, ברשת NINE האוסטרלית ובערוץ HOT8 בישראל. 
הסרט, בבימויו של יריב מוזר ובהפקת סלוצקי הפקות וחברת SIPUR, זכה בשני פרסים בפסטיבל Doc Edge ביוני, כולל פרס העריכה הבינלאומית הטובה ביותר ופרס קטגוריית "באמת אנו בוטחים".
פסטיבל המוזיקה ״נובה״ היה אמור להיות חגיגה של חיים, אהבה ומוזיקה עבור אלפי צעירים, אך הפך לאחת המטרות הראשונות כאשר חמאס פתח במתקפת הטרור הקטלנית ביותר בתולדות ישראל. 
 
ב"עוד נחזור לרקוד", יותר מתריסר צעירים שהשתתפו בפסטיבל מספרים סיפורי זוועה על הישרדותם מהרגע בו החלה המתקפה. עדויותיהם משולבות עם צילומים שצילמו בעצמם וצילומים שנמצאו במצלמות שנשאו מחבלי חמאס.
אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR, מסר: "אנחנו גאים מאוד בהצלחה הבינלאומית של 'עוד נחזור לרקוד'. העובדה שהסרט ישודר גם בגרמניה, בנוסף לארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה, מעידה על החשיבות האוניברסלית של הסיפור שאנו מספרים. הזכייה בפרסים והביקוש הגובר לסרט ברחבי העולם מחזקים את אמונתנו בכוחו של הסרט לזעוק את סיפור הטבח ולהדהד את האמת."
רינת קליין מנכ״לית סלוצקי הפקות ו-HOT8: "ההכרה הבינלאומית בסרט מדגישה את החשיבות האוניברסלית של הסיפור שאנו מספרים. אנו מאמינים שהפצת הסרט תתרום להעלאת המודעות לאסון בפסטיבל הנובה. חלמנו להציג לעולם את חזרתו של הירש גולדברג-פולין משבי החמאס ולצערנו, נאלצנו לספר על רציחתו בשבי. הסרט מעלה את חשיבות ביצוע עסקה להשבת החטופים ואנו מקווים שתתרחש במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה