תקשורת ומדיה

תיעוד הסברתי חשוב: הרשת העולמית רכשה את זכויות השידור

רשת NIne מאוסטרליה הודיעה כי תרכוש את זכויות השידור לסרט "עוד נחזור לרקוד" - זכויות השידור על הסרט נמכרו עד כה לשלוש רשתות שידור עולמיות: BBC, פרמאונט ו-Nine
מערכת ice | 
הסרט #NOVA שמתעד את זוועות ה-7 באוקטובר במסיבה ברעים (צילום יח"צ)
לאחר שחברת פרמאונט ורשת BBC קנו את הזכויות לשידור של הסרט "עוד נחזור לרקוד" שמציג את אירועי הטבח בפסטיבל הנובה, כעת רשת Nine מאוסטרליה הודיעה כי גם תרכוש את הזכויות לסרט התיעודי של יריב מוזר.
הסרט "עוד נחזור לרקוד" בהפקת אולפני SIPUR וסלוצקי הפקות. הסרט ישודר בפארמונט+ ב-BBC ברשת NINE האוסטרלית וב-HOT8 במלאת שנה לטבח.
רינת קליין מנכ״לית HOT8 וסלוצקי הפקות: "גאים שהסרט זוכה להכרה בינלאומית. מאמינים בכוחה של האמנות לספר את הסיפור".
מנכ"ל חברת ההפקה של הסרט, SIPUR, אמר בעבר כי: "הסרט הוא עדות חיה לכוחה של האמת ולחשיבות של תיעוד היסטורי. ההכרה הבינלאומית מדגישה את הצורך העמוק של העולם להבין ולזכור. אנחנו גאים להיות חלק ממאמץ גלובלי זה לשמר את הזיכרון ולהנציח את קולותיהם של אלה שחוו את הטרגדיה מקרוב."
כזכור, הסרט השתתף בפסטיבל הסרטים DocEdge לפני חודשיים וקיבל פרס בקטגוריית "In Truth We Trust" על סיפור יוצא דופן ותיאור מלא תובנות על אירועים משמעותיים. הסרט גם קיבל את פרס העריכה הבינלאומית שניתן לעורכי הסרט יסמין נובק ורוי בלבירסקי.
הסרט "עוד נחזור לרקוד" מסופר מנקודת מבטם של הצעירים והצעירות שהגיעו לרקוד ולבלות בפסטיבל הנובה שהפך להיות זירת טבח נוראית. הסיפור מובא במילותיהם ובקולם, באינטנסיביות קלסטרופובית של זמן אמיתי ובשילוב צילומים נדירים וחומרי ארכיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה