דיגיטל וטק

סיכום המסחר בוול סטריט: הסימנים המעודדים מעיכוב התקיפה באיראן

המסחר בוול סטריט נסגר בעליות שערים בהובלת מדד הנאסד"ק, מניות הטק ומניות השבבים - שהוספדו מוקדם מדי. הרגיעה הזמנית בעקבות עיכוב התקיפה הישראלית באיראן גורמת למחירי הנפט והזהב לצנוח
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
המסחר בוול סטריט נסגר היום (שלישי) בעליות שערים. מדד הנאסד"ק נסגר בעליה של 1.45%. מדד הS&P 500 נסגר בעליה של 0.97% והדאו ג'ונס נסגר בעליה של 0.30%.
את העליות הובילו מניות הטכנולוגיה: מניית אפל שעלתה ב-1.84% לשער של  225.77 דולר. מניית "מטא" שעלתה ב-1.39% לשער של 592.89 ומניית גוגל שעלתה ב-0.80% לשער של 196.7 דולר. מניית פאלו אלטו עלתה ב-5% לשער של 355 דולרים. מניות הטכנולוגיה עלו בין היתר בגלל צפי לביקוש גדול לטכנולוגיית AI שתזדקק לטכנולוגיה של שבבים חזקים במיוחד.
העליות מיוחסות עדיין לתמיכה הגבית שקיבלו עקב הורדת הריבית של הפד ומהעובדה שחזית ישראל - איראן מתמהמהת מעט. גם דו"חות התעסוקה החזקים של החודשים האחרונים תומכים בהמשך העליות.

מניות חברות השבבים - שהיו מי שהספידו אותן, בעיקר בגלל הנפילה של "אינטל" - שבו לעלות ולדחוף את מדד הנאסד"ק כלפי מעלה: מניית אנבידיה (NVDA) התאוששה ועלתה אתמול ב-.4% לשער של 132.89 דולר. 
מחיר הנפט ירד אתמול בחדות ב-4.5%, לאחר שעלה בשבוע האחרון ב-13%. הירידה הגיעה ככל הנראה בגלל ההחלטה של סעודיה להגביר הייצור, ועיכוב התקיפה של ישראל את איראן. ההפוגה הזמנית בהכנה לתקיפה - רגע אחרי שהעולם כבר נערך לפגיעה במאגרי הנפט - הצניחה את מחירו. 
גם מחיר הזהב ירד אתמול בחדות יחסית ב-1.1%. המתכות נחשבות ל"חוף מבטחים" בשעות מלחמה וצרה וכשיש רגיעה - ולו זמנית - מחירן מתממש וצונח מפני שהמשקיעים מוכנים להמשיך ו"להסתכן" בהשקעות נוספות. 
עונת הדוח"ות תיפתח בוול סטריט ביום שישי עם דו"חות הבנקים: הראשון לדווח יהיה ג'יי פי מורגן צ'ייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה