בארץ

מנכ״ל אינטל במכתב מרגש לעובדים בישראל: "תזכורת לחוזק ולעמידות שלכם"

מנכ"ל אינטל העולמית, פט גלסינגר, הוציא מכתב לעובדי החברה בישראל במלאת שנה לשבעה באוקטובר וכתב: ״המשיכו להיות חזקים, שמרו על עצמכם ואחד על השני. בדיוק כמוכם, גם אנחנו מהצד השני של העולם נשמור עליכם״
מערכת ice | 
אינטל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Magma Images)
פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית,  הוציא אתמול מכתב לעובדי החברה בישראל במלאת שנה ל-7 באוקטובר, בו הוא מחזק את ידי העובדים: ״אנחנו מציינים היום שנה אחת מאז ההתקפות המחרידות של השבעה באוקטובר. אני יודע שמאז הכל מרגיש שונה. השגרה היומית והחגיגות שלכם, שבעבר גרמו לכם הנאה מרגישות חלולות ומרוחקות", כתב.
אינטל מעסיקה כ-12,000 עובדים בישראל במרכזיה בקרית גת, פתח תקווה, חיפה וירושלים.
גלסינגר עוד הוסיף וכתב:  "12 החודשים האחרונים חשפו את המכשולים העמוקים בדרך לשלום באזור כולו. בו בזמן, הם היוו תזכורת מתמדת לחוזק ולעמידות שלכם. אני ממש נדהם מהדרך שבה התמודדתם עם סיטואציה בלתי אפשרית. פעם אחר פעם ראיתי כיצד אתם תומכים אחד בשני ומתאמצים עבור העסקים שלנו, כל זאת תוך שאתם מוצפים ברמה בלתי נתפסת של רגשות בבית עם המשפחות שלכם ובתוך הקהילות שלכם.

"עמידות כמובן לא הופכת ימים כמו זה לקלים יותר, והיא לא מפזרת את ענני חוסר הוודאות שעדיין חגים מעלינו. בכל זאת, חשוב לשאוב כוחות מהסולידריות שלנו כשאתם מתכנסים לכבד את הנופלים, ונוצרים אותם בלבכם.
"בבקשה המשיכו להיות חזקים, שמרו על עצמכם ואחד על השני. בדיוק כמוכם, גם אנחנו מהצד השני של העולם נשמור עליכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה