השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: זו המניה שזינקה בקרוב ל-16%

וול סטריט נסגרה בירידות של 1%. הנפט בעלייה בעקבות החשש מפני התלקחות מלחמה אזורית במזרח התיכון. מניית טראמפ מדיה אנד טכנולוג'י זוכה לזינוק משמעותי הודות למליארדר אילון מאסק

מערכת ice | 
וול סטריט (צילום edrod /freeimages)
המסחר בבורסה בניו יורק נסגר הלילה (שני) בנעילה אדומה כשהמדדים המובילים מסמנים ירידות בולטות. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.94%, הנאסד"ק השיל מערכו 1.17%, S&P 500 ננעל בירידה של 0.96%.
הירידה מגיעה בתגובה לעלייה בתשואות האג"ח הממשלתיות שפגעו בתקוות להורדת ריבית ג'מבו נוספת בפגישת הפד בנובמבר. התשואה על האג"ח ל-10 שנים הגיעה למעל ל-4% לתקופה מאז אוגוסט.
ההמתנה לתקיפה ישראלית באיראן, הביאה לזינוק במחירי הנפט שעלו היום ב-3.7%. הברנט עלה על 80 דולר לחבית לראשונה מאוגוסט.
עונת הדו"חות נפתחה השבוע בארה"ב: נתוני האינפלציה של מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר צפויים להתפרסם בהמשך השבוע, ועשויים לקחת בחשבון את הציפיות לתוואי הריבית בארה"ב. בנוסף, הבנקים הגדולים בארה"ב אמורים לדווח על רווחים רבעוניים ביום שישי. קודם לכן, צפוי נאומו של סגן יו"ר הפד ג'רום פאואל, שייערך ביום רביעי.
מניית גוגל השילה מערכה 2.44% בעקבות חששות לגבי עתיד חנות האפליקציות שלה. מניית A Alphabet Inc Class ירדה לאחר ששופט אמריקאי העניק פסק דין סופי על תביעת הגבלים עסקיים שהוגשה נגדה על ידי Epic Games אשר מאלצת את ענקית הטכנולוגיה להציע חלופות לחנות Google Play שלה להורדת אפליקציות בטלפונים מסוג אנדרואיד. גוגל הבטיחה לערער על ההחלטה.

מניית פייזר עלתה ב-2.17% לאחר שבלומברג דיווחה כי הקרן האקטיביסטית סטארבורד מתכננת לרכוש נתח של כמיליארד דולר בענקית התרופות, בניסיון לעורר תפנית בחברה המתקשה להתרומם.
אמזון ירדה ב-3.06% לאחר שוולס פארגו הורידה את דירוג ענקית המסחר האלקטרוני בין היתר, בשל התחרות הגוברת מוולמארט.
מניית חברת המדיה של דונלד טראמפ, מושפעת מהחיזוק שקיבל הנשיא לשעבר מהמליארדר אילון מאסק. מאסק עלה בסוף השבוע לבמת עצרת הבחירות של טראמפ בפנסילבניה, במקום בו ניסו להתנקש במועמד הרפובליקני לנשיאות, והוביל לזינוק של 11.5% בערך המנייה.
המרוויחות הגדולות של היום בנאסד"ק: סופר-מיקרו קומפיוטר (15.79%+)- שדיווחה כי פרסה יותר מ-100 אלף מעבדי GPUs ברבעון וסיפקה פתרונות קירור נוזלי למספר מפעלים גדולים לבינה מלאכותית. עוד במרוויחות: דיימונדבק אנרג'י (2.52%+) ואנבידיה (2.24+).
המפסידות הבולטות מנגד, הן: אדובי סיסטמס (3.94%-), רוס סטורס (3.95%-) וטסלה (3.70%-).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה