בארץ

סמוטריץ' משגר איום ישיר לאיראן: "דברים הולכים להשתנות"

אחרי המתקפה האיראנית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' משגר איום ישיר לאיראן, וטוען כי הפעם, בניגוד לאפריל, ישראל תגיב: "אחרי נטרול האיומים הקרובים אפשר להתפנות לטפל באיום האיראני"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock, דובר צהל)
על רקע המתקפה של איראן על ישראל, במסגרתה נורו כ-190 טילים בליסטיים לישראל, מרביתם יורטו וחלקם נפלו, מדינת ישראל והעומד בראשה, בנימין נתניהו, שיגרו איומים לאיראן בהם הכריזו כי הם יענו בתגובה למתקפה של איראן, ומעניין מאוד יהיה לראות כיצד ישראל תפעול, ובאיזה מתקנים היא תפגע באיראן, אם בכלל.
בתוך כך, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', התראיין היום (רביעי) רגע לפני ראש השנה ל"ישראל היום", שם הוא שיגר מסר מאיים לאיראן, וטען כי ישראל התפנתה להגיב לאיראן על המתקפה, בניגוד לחודש אפריל, בו איראן תקפה את ישראל בלמעלה מ-300 טילים וכטב"מים, דבר עליו ישראל הבליגה, ומלבד תקיפה על אחד המכ"מים של אחד ממתקני הגרעין באיראן, כך על פי דיווחים לפחות, היא לא הגיבה בצורה ובדרך הנדרשת.
כעת, סמוטריץ' כאמור משדגר איום מפורש על איראן ואומר: "אחרי נטרול האיומים הקרובים אפשר להתפנות לטפל באיום האיראני. דברים הולכים להשתנות. כשאתה מגלה כוח, תעוזה, נחישות, תחבולה, אורך נשימה וסבלנות - במזרח התיכון מכבדים אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה