דיגיטל וטק

אפל מבטלת: זה המוצר שהיא לא מתכוונת להשיק

למרות הציפיות והשמועות, אפל מוותרת על פיתוח טבעת חכמה פרי פיתוחה, כך לפי דיווח חדש. מה עומד מאחורי ההחלטה, והאם זה קשור לשעון ה-Apple Watch, ולטבעת של סמסונג?
רפאל בן זקרי | 
אפל דמות (צילום Shutterstock)
בעוד שהשנה הושקו הטבעת החכמה של סמסונג, Galaxy Ring והגרסה הרביעית של Oura Ring, נראה כי אפל לא מתכוונת להיכנס לשוק הטבעות החכמות בזמן הקרוב. למרות שמועות ופטנטים על טבעת חכמה מבית אפל, דיווח חדש של מארק גורמן חושף כי החברה לא מפתחת כעת טבעת כזו ואין לה תוכניות להתחיל בכך בקרוב.
גורמן, המומחה לענייני אפל, ציין בניוזלטר השבועי שלו כי "אפל לא מפתחת טבעת חכמה באופן פעיל ואין לה תוכניות להשיק אחת". אחת הסיבות לכך היא שאפל לא רוצה לפגוע בשוק השעונים החכמים שלה, בדגש על Apple Watch, שנחשב למוביל בתחום ניטור הבריאות והכושר.
למרות שטבעות כמו Galaxy Ring ו-Oura Ring 4 מציעות יכולות מרשימות, הן לא מציעות יתרונות משמעותיים על פני ה-Apple Watch. שניהם מציעים מעקב אחר פעילויות כושר, דופק ושינה, אך הטבעת נחשבת כתוספת למי שכבר עונד שעון חכם. עם תצוגת מסך מגע, אפשרות לניהול שיחות, הודעות והאזנה למוזיקה, ה-Apple Watch מספק חוויה שלמה יותר מהטבעות החכמות, ועל כן לא נראה שאפל תשנה כיוון בזמן הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה