טלוויזיה

מגישי חדשות 13 בווידוי מפתיע: "משקרים לכם"

עומר ירדני ורותם ישראל, אשר מגישים את תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" של רשת 13, הפתיעו את העוקבים ברשת החברתית אינסטגרם. עומר ירדני: "משקרים לכם, אני בפיג'מה". רותם ישראל: "הגענו לאולפן הבוקר, התחלנו להתארגן ובעקבות האירועים, אודי סגל עלה לשידור" 

מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
עומר ירדני, מגיש תוכנית הבוקר של רשת 13, פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא הודה בפני עוקביו ברשת החברתית כי התוכנית "העולם הבוקר", אותה הוא מגיש יחד עם רותם ישראל, לא שודרה היום בעקבות תקיפת צה"ל. 
"כל הכבוד לצה"ל , גם על הפעולה החשובה בלבנון. וגם על זה שחזרתי לישון כי הקפיצו את אודי סגל", כך כתב ירדני בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלו. לאחר מכן, ירדני שיתף תמונה שצילם ממסך הטלוויזיה שלו בה נראה כי תוכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" של רשת 13, אותה הוא מגיש יחד עם רותם ישראל, משודרת כרגיל.  "משקרים לכם, אני בבית על הספה בפיג'מה", ציין ירדני בפני העוקבים ואף דאג לתייג את הקולגה שלו רותם ישראל. 
ישראל, שהבחינה בסטורי של ירדני, מיהרה להגיב על כך וכתבה: "יש אמת בפרסום של עומר ירדני, רק שאני עוד לא חזרתי לפיג'מה. הסבר: הגענו לאולפן הבוקר, התחלנו להתארגן ובעקבות האירועים, אודי סגל עלה לשידור. שהכל יעבור בשלום אמן". 


(צילום: rotemis@)
רותם ישראל פרסמה סטורי נוסף ובו כתבה: "הספקנו חצי איפור ואז קיבלנו את ההודעה לחזור הביתה. מאז, אני מחוברת לאוזניה ולחדשות. תושבי הצפון היקרים, הלב והראש אתכם. שמרו על עצמכם והלוואי והמציאות הלא הגיונית הזאת שאתם חיים בה תשתנה במהרה. דין הצפון חייב להיות כדין המרכז". 


(צילום: rotemis@)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה