בעולם

הזמרת האהובה מותקפת: "קיבלתי הודעות מתועבות, כולל איומי מוות"

הזמרת והשחקנית האנגלייה לילי רוז ביאטריס אלן הותקפה על ידי PETA, ארגון הזכויות לבעלי החיים, לאחר שחשפה כי היא החליטה להחזיר את גורת הכלבים שאימצה בתקופת הקורונה. לילי אלן: "קיבלתי הודעות מתועבות, כולל איומי מוות"

מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לילי רוז ביאטריס אלן, הזמרת והשחקנית האנגלייה, חשפה לאחרונה כי בתקופת הקורונה היא החליטה לאמץ גורת כלבים שחורה, אך לאחר שהכלבה השחיתה לה ולילדיה את הדרכונים, הזמרת החליטה להחזיר אותה לעמותה שממנה היא אומצה. 
בעקבות הגילוי המרעיש של הזמרת והשחקנית האנגלייה, ארגון הזכויות לבעלי החיים המכונה PETA פרסם מכתב נגדה, בו היא מתבקשת שלא לאמץ בשנית כלב נוסף. עוד צוין במכתב שנשלח ללילי רוז ביאטריס אלן,  כי יש לגלות סבלנות, רגישות והבנה כלפי חיות המחמד ואין לבעלים זכות להתייחס לכלבים כאל חפצים שאפשר בקלות להיפטר מהם בנסיבות כאלו ואחרות. 
בעקבות המכתב הדרמטי של ארגון הזכויות לבעלי החיים והתגובות הקשות, פרסמה הזמרת האנגלייה סדרת סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה ובו היא כתבה: "השתדלנו מאוד במשך הרבה מאוד זמן אבל הדרכונים היו הקש ששבר את גב הגמל. זה החלק בפודקאסט שהצהובונים החליטו לא לצטט בכתבות שלהם עליי". 


(צילום: lilyallen@)

עוד ציינה הזמרת המפורסמת: "קיבלתי הודעות מתועבות, כולל איומי מוות".  בהמשך, סיפרה לילי אלן כי היא נאלצה להיחשף לאלפי תגובות "מגעילות" בכל ערוצי המדיה השונים, אך היא לא מופתעת מכך בגלל המסגור השונה שבחרו הצהובונים להעניק לסיפור שלה. בנוסף, סיפרה בכאב הזמרת האנגלייה: "אני בסדר, אבל היו כמה ימים קשים שהשפיעו עליי ועל המשפחה שלי". 

(צילום: lilyallen@)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה