דיגיטל וטק

האייפון שלכם ברשימה? הפיצ'ר שהיה שמור לדגמים מתקדמים ישוחרר

אפל שחררה את iOS 18 עם שיפורים רבים, אך עדכון iOS 18.1 שיגיע בקרוב יוסיף תכונות מרכזיות כמו הקלטת ותמלול שיחות למכשירי אייפון ישנים יותר. מי יוכלו ליהנות מהתכונות שהיו זמינות עד כה רק בדגמים מתקדמים יותר, ומתי תוכלו להקליט שיחות?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום Shutterstock)
אפל שחררה השבוע את עדכון מערכת ההפעלה לאייפון, iOS 18, הכוללת שיפורים רבים ויכולות חדשות עבור משתמשי האייפון. אולם, עדכון iOS 18.1 הצפוי להשתחרר באוקטובר יוסיף תכונות מרכזיות נוספות שלא היו זמינות בגרסה הראשונית, כמו הקלטה ותמלול של שיחות.
כנהוג אצל אפל, החברה משחררת עדכון משמעותי של iOS בספטמבר יחד עם דגמי האייפון החדשים, ולאחר מכן משחררת גרסאות עדכון, כמו iOS 18.1, כחודש לאחר מכן, כדי להוסיף תכונות נוספות ולתקן באגים שהתגלו לאחר ההשקה הראשונית. עם שחרור גרסת iOS 18.1 בחודש הבא, משתמשים במכשירי אייפון ישנים יותר, כמו iPhone XS ואילך, יוכלו ליהנות מאפשרויות חדשות כגון הקלטת שיחות ותמלול שלהן.
עד כה, האפשרות הייתה זמינה רק לדגמים מתקדמים יותר, כמו iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, ודגמי iPhone 16, אך כעת העדכון מביא את התכונה הזו גם למכשירים ישנים יותר. לאחר ביצוע ההקלטה, כל המשתתפים יקבלו הודעה קולית שהשיחה מוקלטת, והאודיו של השיחה יישמר באפליקציית ההערות (Notes), כולל תמלול למי שמעדיף לקרוא את התוכן שנאמר. במכשירים שתומכים ב-Apple Intelligence, כמו iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, ודגמי iPhone 16, ניתן גם לקבל סיכום שנוצר על ידי בינה מלאכותית של התמלול. עם זאת, התכונה עצמה של הקלטה ותמלול אינה דורשת את Apple Intelligence כדי לפעול.
נכון לעכשיו, תמלול שיחות טלפון זמין בארצות הברית, אוסטרליה, מקסיקו, סין, הונג קונג, ודרום קוריאה, בשפות שונות. כעת, הרחבת התמיכה בהקלטת שיחות באייפון למכשירים ותיקים יותר הופכת את התכונה לזמינה עבור קהל רחב יותר של משתמשים, מה שמאפשר להם להנות מיכולות חדשות של הקלטה ותמלול גם במכשירים ישנים יחסית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה