דיגיטל וטק

כך תתקינו את iOS 18 בארבעה שלבים פשוטים | מדריך

iOS 18 מביאה לאייפון שלכם מגוון שיפורים ופיצ'רים חדשים. במדריך הזה, תלמדו איך לוודא שהאייפון שלכם מתאים לעדכון החדש, ואיך תעדכנו בקלות את האייפון בארבעה שלבים פשוטים. אז איך תוכלו ליהנות מהתאמות אישיות חדשות, שדרוגים לאפליקציות, ושיפורי בינה מלאכותית?

רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
אפל שחררה אמש סוף סוף את הגרסה העדכנית למערכת ההפעלה של האייפון, iOS 18, שמביאה עמה שיפורים רבים ושדרוגים משמעותיים. העדכון החדש כולל התאמות אישיות רחבות למסך הבית, מרכז הבקרה, ומסך הנעילה, לצד שדרוגים באפליקציות כמו Photos ו-Messages, והוספת אפליקציה חדשה לניהול סיסמאות. בנוסף, iOS 18 מציגה שיפורים בטכנולוגיות הבינה המלאכותית תחת Apple Intelligence, המיועדות לשפר את תפקודן של האפליקציות השונות ולהפוך את השימוש בהן ליעיל וחכם יותר. אז איך תוכלו להתקין גם אתם את העדכון החדש?
ההתקנה של iOS 18 קלה יחסית, אך חשוב לוודא שהמכשיר שלכם עומד בדרישות המתאימות. ראשית, האייפון שלכם צריך לפעול על גבי iOS 16.5 או גרסה חדשה יותר. בנוסף, רק מכשירים חדשים יותר מה-iPhone X תומכים ב-iOS 18, כלומר XS, XR ומעלה. לכן אם ברשותכם דגם ישן יותר, העדכון לא יהיה זמין עבורכם.
להלן השלבים להורדה והתקנה של iOS 18:
1. גשו להגדרות האייפון: פתחו את האפליקציה "הגדרות" במכשיר שלכם, ולאחר מכן בחרו ב"כללי".
2. בתוך "כללי", לחצו על "עדכוני תוכנה". המתינו מעט בזמן שמערכת ההפעלה בודקת האם ישנם עדכונים זמינים עבור המכשיר שלכם. אם iOS 18 זמינה להורדה, היא תופיע לאחר מספר רגעים.
3. כעת לחצו על "הורדה והתקנה", ותהליך ההורדה יתחיל מיד, בהתאם למהירות החיבור שלכם לאינטרנט. לאחר שההורדה תסתיים, תתבקשו לאשר את ההתקנה.
4. כעת, בשלב הזה, אם תתבקשו, הזינו את קוד הגישה שלכם, כדי לאשר את ההתקנה. המכשיר יבצע את ההתקנה, ולאחר מכן יאתחל את עצמו מחדש כדי להשלים את התהליך.
זהו, כעת מותקנת אצלכם הגרסה החדשה ביותר של אפל עבור האייפון. יש לזכור כי מדי שנה, עולות הטענות כי אפל מאטה בכוונה תחילה אייפונים ישנים בכל עדכון גרסה שכזה. בפועל, מדובר בנושא מורכב, וההמלצה היא לא להתקין את הגרסה החדשה באייפונים ישנים אם אתם חוששים מהאטה, בשל החומרה הישנה שלא מתאימה במלואה לפי'צרים החדשניים שב-iOS 18.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה