דיגיטל וטק

שוחררה iOS 18: האם העדכון יאט את האייפון שלכם?

העדכון החדש למערכת ההפעלה של אפל מביא עימו שדרוגים ותכונות מתקדמות, אך האם הוא מתאים גם למכשירים הישנים, והאם יש אמת בטענות על האטת המכשירים? מה כדאי לעשות לפני שמבצעים את השדרוג, ומה האלטרנטיבה לעדכון
רפאל בן זקרי |  1
באג אייפון (צילום Shutterstock)
אפל השיקה אמש את iOS 18, העדכון הגדול הבא למערכת ההפעלה של האייפון, אשר מביא עימו מגוון רחב של תכונות חדשות. עם זאת, כל פעם שמשוחרר עדכון חדש עולה השאלה האם הוא עלול להאט את ביצועי האייפון שלכם.
אפל משחררת עדכונים גדולים אחת לשנה, והעדכון הנוכחי תומך גם במכשירים ישנים כמו אייפון XS ו-XR משנת 2018. עם זאת, במכשירים ישנים אלו, ביצועי התכונות המתקדמות עלולים להיות פחות חלקים לעומת המכשירים החדשים יותר. מכשירי 2018 אינם חזקים כמו המכשירים של 2024, ולכן תכונות מתקדמות של iOS 18 עשויות להכביד עליהם. אמנם אפל משתדלת למזער את הפגיעה בביצועים, אך הפער בחומרה הוא בלתי נמנע.
אם אתם משתמשים באייפון מהשנים האחרונות, ככל הנראה לא תחוו הבדל משמעותי בביצועים לאחר השדרוג ל-iOS 18. לעומת זאת, אם המכשיר שלכם ישן יותר, השדרוג עלול להשפיע על הביצועים. ההחלטה אם לשדרג תלויה בכם: האם אתם מעוניינים ליהנות מהתכונות החדשות של iOS 18, או שמא אתם מעדיפים לשמור על ביצועים יציבים ולהימנע מהסיכון להאטת המכשיר? עבור אלו שמעדיפים ביצועים על פני תכונות חדשות, אפל מציעה גם את iOS 17.7 כחלופה בטוחה יותר, הכוללת עדכוני אבטחה חשובים מבלי לפגוע בביצועי המכשיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אקדים את כולם: בDos זה לא היה קורה! (ל"ת)
    המשקים לאור 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור