דיגיטל וטק

iOS 18 מגיעה לאייפונים: כל השדרוגים והחידושים שחיכיתם להם

אפל מתכוננת להשקת iOS 18 עם שיפורים מרשימים בהתאמה אישית, בינה מלאכותית ואבטחה. מה חדש במערכת ההפעלה החדשה, ואיך היא ביחס ל-iOS 17? כל הפרטים על התכונות המסקרנות שיגיעו לאייפון שלכם בימים הקרובים
רפאל בן זקרי | 
אייפון Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
אפל תשחרר לציבור בעוד מספר ימים את מערכת ההפעלה הבאה שלה לאייפונים, הלא היא iOS 18. עם שיפורים ושדרוגים משמעותיים בהשוואה ל-iOS 17, המערכת החדשה תתמקד בהתאמה אישית, בינה מלאכותית (AI), ושיפורים נרחבים לאפליקציות מובנות. אז מה ההבדל בין הגרסה הקודמת לגרסה החדשה, ומה חדש בעצם?
ב-iOS 18, אפל הרחיבה את אפשרויות ההתאמה האישית של מסך הבית וה-Control Center. משתמשים יוכלו לסדר מחדש את האייקונים והווידג'טים בצורה חופשית יותר, כולל האפשרות להוסיף אפקטים מיוחדים כמו מצב כהה מותאם אישית ואייקונים דינמיים עם אפקט Parallax. מדובר בשדרוג משמעותי לעומת iOS 17, שבה ההתאמה האישית הייתה מוגבלת יותר.
אחד מהשדרוגים הבולטים ב-iOS 18 הוא הטמעת פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, מערכת מבוססת AI המשפרת את יכולות סירי ומאפשרת יצירת טקסטים ויזואליים מותאמים אישית, וכן אוטומציות משופרות באפליקציות מובנות. שיפורים אלו מעלים את רמת היעילות של המערכת והופכים את החוויה לאינטואיטיבית יותר מאי פעם.
גם אפליקציות ה-Photos וה-Messages עברו עדכון נרחב. אפליקציית התמונות מקבלת עיצוב חדש שמקל על מציאת תמונות בעזרת סינון לפי קטגוריות. באפליקציית ההודעות נוסף פיצ'ר של שליחת הודעות מתוזמנות, תמיכה ב-RCS להודעות בין מכשירים שאינם של אפל, ושליחת הודעות באמצעות לוויין במצבים שבהם אין קליטה סלולרית (כרגע, כמובן לא נתמך בישראל).
ב-iOS 18, אפל שיפרה את יכולות האבטחה והפרטיות עם אפשרות נעילת אפליקציות באמצעות Face ID ויצירת תיקייה מוסתרת לאפליקציות. תכונות אלו נועדו להעניק למשתמשים שליטה רחבה יותר על המידע האישי שלהם, מה שמהווה שדרוג משמעותי בהשוואה ל-iOS 17.
השדרוג ל-iOS 18 מציע חוויות מותאמות אישית, תכונות חדשות מבוססות AI, ושיפורים משמעותיים בממשק ובאפליקציות, מה שהופך אותה לעדכון משמעותי שכדאי להוריד. מערכת ההפעלה ה-18 במספר צפויה להיות זמינה להורדה למשתמשים החודש, מיד לאחר השקת האייפון 16 ב-9 בספטמבר. גרסאות הבטא כבר זמינות למפתחים ומשתמשי בטא ציבוריים, כאשר השדרוג הרשמי יגיע לכלל המשתמשים בסמוך לאירוע ההכרזה כאמור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה