דיגיטל וטק

אפל מאכזבת? אלו המכשירים שלא יושקו לצד האייפון 16

אירוע ההכרזה של אפל מתקרב, אבל מסתבר כי לא כל המוצרים שציפינו לראות ייחשפו בו. אם חיכיתם לשדרוגים לשעון, לאוזניות ולמחשב, ייתכן שתצטרכו להמתין עוד קצת. כל הפרטים על המוצרים המרכזיים שייעדרו מהאירוע הקרוב ויושקו רק מאוחר יותר השנה או אפילו בשנה הבאה
רפאל בן זקרי |  1
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
אירוע ההכרזה של אייפון 16 מתקרב ויתקיים בעוד כשבוע, אבל אם קיוויתם לראות את כל המוצרים החדשים של אפל לשנה הזו כבר באירוע הקרוב, תתכוננו לאכזבה. אפל צפויה לא להציג חלק מהמוצרים, ולשמור אותם למועד מאוחר יותר השנה או אפילו לשנה הבאה, כך שחמישה מהם כנראה לא יופיעו באירוע "It's Glowtime" ב-9 בספטמבר. אז אילו מכשירים לא נראה באירוע ההכרזה הקרוב?
לפי דיווחים של מארק גורמן מבלומברג, ה-Apple Watch SE 3, הדגם המוזל של השעון החכם, ככל הנראה לא ייחשף באירוע. אם הדיווחים יתממשו, אפל תשבור את מחזור השדרוג של השעון מדי שנתיים. הדגם החדש, שאמור לקבל עיצוב דומה ל-Apple Watch Series 8, עם גוף פלסטי ומעבד משופר, צפוי להיות מוכרז רק בשנה הבאה לצד האייפון 17.
עוד מכשיר שחובבי אפל מצפים לו הוא ה-AirPods Max 2. למרות שמועות מועטות סביב הדגם החדש, מעריצים מקווים לשדרוג משמעותי עם תמיכה ב-Lossless, יכולות Find My, ושיפורים נוספים שיגיעו עם iOS 18. אולם, האוזניות הללו צפויות להגיע לשוק רק מאוחר יותר השנה.
בנוגע למחשבים, כמו בכל שנה, אפל לא צפויה להציג אותם באירוע ההכרזה של האייפון. הדגמים המשודרגים של Mac mini, MacBook Pro ו-iMac, עם שבבי ה-M4 ושיפורים נוספים, עשויים להיחשף רק באוקטובר או נובמבר, על פי הדיווחים האחרונים.
גם ה-Apple TV, שדגם אחרון שלו יצא ב-2022, כנראה לא יקבל עדכון באירוע הקרוב. למרות שמועות על דגם חדש עם שבב A17 Pro ותכונות בינה מלאכותית, ההשקה עשויה להידחות עד 2025. בנוסף, דור שני של ה-AirTag, שאמור לכלול שבב משופר ורמקולים חזקים יותר, צפוי להגיע לשוק רק ב-2025, בתקווה עם עיצוב חדש ואפשרויות שימוש מגוונות יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחיזת עינים של אפל (ל"ת)
    אאא 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור