דיגיטל וטק

השקת האייפון 16: אפל קרובה לשבור שיא חדש בהכנסות?

בזמן שאפל נערכת להשקת סדרת האייפון 16, אנליסטים מעריכים שהחברה תעבור את רף ה-400 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות לראשונה. עם שילוב של Apple Intelligence ושירותים חדשים, האם אפל תצליח לשבור את השיא? כל הפרטים על התחזיות המפתיעות
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום shutterstock)
אפל תכריז על סדרת האייפון 16 החדשה ב-9 בספטמבר, ובזמן שנותר עד ההשקה, אנליסטים מעריכים כי החברה תעבור את סף ה-400 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות, לראשונה בתולדותיה. מדובר בצמיחה משמעותית בהשוואה להכנסות של 84.78 מיליארד דולר שדווחו ברבעון השלישי של 2024.
על פי חברת המחקר Counterpoint, הצמיחה בהכנסות לא תגיע רק מהמכירות של האייפון הבא, אלא גם ממגוון רחב של מוצרים ושירותים נוספים של אפל. שירותי החברה, כולל Apple Music, iCloud ו-App Store, צפויים לצמוח בקצב מהיר יותר מהחומרה ולהוות מעל 100 מיליארד דולר מההכנסות עד שנת 2025.
אחת ההבטחות המעניינות היא השילוב של פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence במוצרי החומרה והשירותים של אפל. על פי ההערכות, שירות זה עשוי להגדיל את ההכנסות מהשירותים של אפל ב-10 עד 15 אחוזים בשנים הקרובות, אם החברה תצליח לממש את חזונה בתחום זה.
בנוסף לאייפון 16, אפל צפויה להשיק בקרוב דגמים חדשים של השעון Apple Watch, מקבוק וגם אייפד, לצד אוזניות AirPods, אשר על פי התחזיות יהיו חלק מהצמיחה המהירה ביותר בהכנסות החברה. הציפייה ל-Apple Intelligence מרחיבה את ההתרגשות בקרב משתמשי אפל ומשקיעי החברה. אם אפל תעמוד בהבטחותיה בתחום הבינה המלאכותית ובשדרוגים טכנולוגיים אחרים, היא עשויה להמשיך ולהוביל את שוק הטכנולוגיה העולמי עם מוצרים ושירותים מתקדמים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה