דיגיטל וטק

אפל מתכננת שדרוג משמעותי במחשב שלה: מה הולך להשתנות?

מחכים לשדרוג הבא של אפל? בטח תשמחו לדעת שה-Mac Mini עומד לעבור שינוי עיצובי מהפכני – אבל זה מגיע עם מחיר. המחשב החדש עם שבב ה-M4 ייפרד מכמה חיבורים חשובים לטובת עיצוב קטן יותר. כל הפרטים על השינויים הצפויים ומה זה אומר עבורכם
רפאל בן זקרי | 
מק מיני Mac Mini (צילום Shutterstock)
אפל צפויה להציג בקרוב שדרוג לכל קו המוצרים שלה, ובראשם האייפון 16, שיושק ב-9 בספטמבר. כעת, מסתבר כי ה-Mac Mini עשוי לעבור שינוי עיצוב משמעותי, אך ייתכן שזה יגיע עם כמה פשרות. לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, ה-Mac Mini החדש עם שבב ה-M4 עשוי להיפרד מיציאות ה-USB-A המסורתיות לטובת גודל מארז קטן יותר באופן משמעותי.
אם השמועות נכונות, הגרסה הקרובה של ה-Mac Mini עם שבב ה-M4 צפויה להגיע במספר גרסאות, כולל גרסת ה-M4 Pro, שאמורה להיות הדגם המתקדם ביותר של המחשב השולחני הקטן עד כה. גורמן מציין שהדגם הזה עשוי להיות זמין כבר באוקטובר, ולמרות הוויתור על יציאות ה-USB-A, הוא עדיין יכלול חמש יציאות USB-C, יציאת אתרנט, יציאת HDMI ושקע אוזניות.
עם חשיפת האייפון 16 המתקרבת, גורמן מציין שה-Mac Mini עם שבבי ה-M4 ו-M4 Pro לא יוכרז באירוע של אפל ב-9 בספטמבר, אלא ייחשף לפחות חודש לאחר מכן. מדובר בתוספות מרשימות למכשיר שצפוי להיות בגודל דומה ל-Apple TV, ויתרון נוסף הוא שהמכשיר יכלול ספק כוח פנימי, כך שלא תצטרכו לשאת ספק כוח חיצוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה