דיגיטל וטק

אפל תפסיק לייצר את הדגם הזה - כדי שתקנו את החדש יותר

ענקית הטכנולוגיה הודיעה לתקשורת כי לא תייצר יותר את ה-iMac בגודל 27 אינץ'. השמועות מדברות על גרסה של 32 אינץ' בעתיד, אולם כרגע החברה משווקת את ה-M3 החדש בגודל 24 אינץ'
מערכת ice | 
iMac (צילום shutterstock)
אפל ממש רוצה שלקוחות יקנו את ה-M3 iMac החדש, עד כדי כך שהם אמרו היום לאתר הטכנולוגיה The Verge, שלחברה אין תוכניות לייצר iMac בגודל 27 אינץ' הפועל על Apple Silicon.
משמעות הדבר היא שלקוחות יכולים להפסיק לצפות ליורש ישיר לפורמט ה-iMac בגודל 27 אינץ' שהיה קיים בעידן אינטל. עם זאת, ההצהרה של אפל לעיתונות היום מתייחסת ספציפית לדגם ה-27 אינץ', שמשאיר את הדלת פתוחה ל-iMac עתידי אפשרי עם תצוגה גדולה עוד יותר.
רק לאחרונה, למעשה, העיתונאי מארק גורמן מ'בלומברג' אמר שאפל תכננה iMac עם מסך 32 אינץ' שיגיע לראשונה בשנת 2025. אז אולי אפל עדיין עובדת על מכשיר גדול של אפל סיליקון, אבל זה רחוק. ייתכן גם שהתוכניות הללו יבוטלו לגמרי ולעולם לא יצאו אל הפועל.
הניסוח של אפל במהלך האירוע בשבוע שעבר בהחלט אותת לסוג כזה של סנטימנט. סמנכ"ל אפל, ג'ון טרנוס, דיבר על צג ה-M3 iMac החדש בגודל 24 אינץ' כ"גודל ורזולוציה מושלמים להחליף את הדגמים המבוססים על 4K ו-5K אינטל".
אמנם זה נכון שגודל ה-24 אינץ' הוא בין האפשרויות הישנות של 21.5 אינץ' ו-27 אינץ', אבל הוא לא ממש ממלא את הפער של ה-All-in-One הישן של 27 אינץ'. בתור התחלה, רזולוציית המסך בגודל 24 אינץ' היא רק 4.5K בהשוואה למחשבי ה-iMac המלאים בגודל 5K 27 אינץ' של פעם. זה אומר ש-Apple Studio Display בגודל 27 אינץ' מניב יותר מסך מסך מאשר ה-iMac, בשילוב עם משהו כמו Mac mini או Mac Studio.
ה-iMac גם אינו מספק ביצועים מושלמים, הוא זמין רק עם שבב M3 הבסיסי. ה-Intel iMac Pro הישן כלל מעבדי Xeon בעלי 28 ליבות, מה שהפך אותם לאטרקטיביים עבור עומסי עבודה חישוביים אינטנסיביים. (שבבי Apple Silicon M2 Max, M2 Ultra ו-M3 Max המקבילים נמצאים רק בדגמי ה-MacBook Pro היוקרתיים, Mac Studio ו-Mac Pro.)
זו הסיבה שהשמועה של ה-iMac בגודל 32 אינץ' הייתה כה הגיונית, שכן היא תעניק ללקוחות מקצועיים מסך גדול עוד יותר, ויותר כוח. 
אבל מכיוון שההצהרה של אפל היום פוסלת רק את גודל ה-27 אינץ' עבור אפל סיליקון, כולנו נישאר לתהות לגבי גורלו של ה-iMac בגודל 32 אינץ' עוד זמן מה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה