דיגיטל וטק

לא רק אייפון 16: אלו המוצרים שאפל צפויה להשיק בקרוב

אפל נערכת לעונת השקת מוצרים מרשימה בסתיו הקרוב, עם שדרוגים משמעותיים לאייפון, לשעון החכם, לאוזניות ולמחשבים. מסכים גדולים יותר, שבבים עוצמתיים, ושיפורים בעיצוב ובפונקציונליות – אלו רק חלק מהחידושים שאנו צפויים לראות בקרוב. כיצד ישפיעו ההכרזות הללו על השוק?
רפאל בן זקרי | 
ויז'ן פרו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עונת השקת המוצרים הגדולה של אפל מתקרבת, והשנה אנו צפויים לראות שורה של מוצרים חדשים ומתקדמים, מלבד סדרת האייפון הבאה שתושק בחודש הבא. בסתיו 2024, אפל צפויה להציג שדרוגים משמעותיים במכשירי האייפון 16 פרו ופרו מקס, כולל מסכים גדולים יותר וכפתור ייעודי לשליטה במצלמה.
לפי הדיווחים, דגמי האייפון הבאים יכללו שבב A18 Pro עוצמתי שתוכנן במיוחד לביצועים מבוססי בינה מלאכותית, כאשר גם הדגמים הרגילים של אייפון 16 ו-16 Plus יקבלו את השבב החדש או גרסה מותאמת שלו, יחד עם שיפורי מצלמה נוספים.
לא רק האייפונים יזכו לשדרוג, שכן אפל מתכננת גם להשיק דגמים חדשים של האוזניות AirPods 4, שיציעו שני דגמים במחירים שונים עם עיצוב מעודכן ותמיכה ב-USB-C. ה-AirPods Max 2 גם כן יעודכנו עם תמיכה בתכונות חדשות כמו Adaptive Audio ו-Conversation Awareness. בתחום השעונים, צפויים לנו שדרוגים משמעותיים ב-Apple Watch מהדור העשירי, עם גדלים חדשים ושיפורים במעבדים, לצד עדכון לשעון המתקדם בקטגוריה, ה-Apple Watch Ultra 3.
גם מחשבי ה-Mac יזכו לשדרוג עם כניסת שבבי ה-M4 החדשים. ה-MacBook Pro יקבל את השבבים החדשים לצד ה-M4 Max, ואילו ה-Mac mini יעבור שינוי עיצובי משמעותי שיהפוך אותו לקטן יותר. בנוסף, צפוי גם שדרוג לאייפד מיני ול-iMac, שישלימו את רשימת ההשקות הצפויות לסתיו הקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה