דיגיטל וטק

אפל משנה כיוון: זה המהלך שישדרג את השעון המוזל?

אפל בוחנת שימוש בגוף פלסטיק קשיח לדגם הבא של ה-Apple Watch SE, במטרה להוזיל את עלויות הייצור. האם המהלך הזה יספק ללקוחות את התכונות שהם מצפים להן, או שמא נזכה לראות הפתעה חדשה אחרת?
רפאל בן זקרי | 
אפל שעון חכם
דיווחים עיקשים מצביעים על כך שאפל בוחנת שימוש בגוף מפלסטיק קשיח לדגם הבא של השעון החכם המוזל, ה-Apple Watch SE. שינוי זה עשוי להוזיל את עלויות הייצור, אך השאלה המרכזית היא אם המהלך יהיה משתלם ללקוחות.
השעון המוזל הוצג לראשונה ב-2020 לצד הדור השישי של ה-Apple Watch, במחיר של 279 דולר. הוא כלל תצוגה זהה, גוף מאלומיניום וגב מקרמיקה, אך חסר תכונות כמו Always on display וא.ק.ג. ב-2022, אפל הורידה את מחיר ה-SE ל-249 דולר, והוסיפה שבב חדש וגב מחומר מרוכב של ניילון.
לפי הדיווחים האחרונים, הדור השלישי של ה-Apple Watch SE עשוי לכלול גוף פלסטיק קשיח ואפשרויות צבע רבות יותר. השעון צפוי לכלול שבב חדש יותר, אולי מהדגמים החדשים של סדרה 9 או 10, ולצאת לשוק בחודש הבא יחד עם האייפון 16.
המעבר לשימוש בגוף פלסטיק עשוי להוזיל את עלויות הייצור של אפל, אך לא ברור אם ההוזלה תתורגם למחיר שיוצג ללקוחות. אפל יכולה לבחור לשמור על המחיר הנוכחי ולהוסיף תכונות חדשות, או להוזיל את המחיר מבלי להוסיף לו פיצ'רים נוספים.
אם ה-Apple Watch SE 3 יתמקד בהורדת המחיר או בהוספת תכונות בריאות חדשות, אפל עשויה להצליח בצורה משמעותית עם הדגם הזה. המעבר לפלסטיק עשוי להיות כדאי גם ללקוחות, אם יגרום לשעון להיות זול יותר ובעל פיצ'רים רבים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה