דיגיטל וטק

האם iOS 18 תאפשר לכם לשחזר תמונות שאיבדתם בטעות?

הגרסה החדשה של iOS 18 זמינה כעת בגרסת בטא ציבורית ומביאה את תכונת 'שוחזר' המיוחדת, שמקלה על שחזור תמונות וסרטונים שאבדו בטעות. איך התכונה פועלת ואיך היא יכולה להציל את התמונות שלכם?
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 על אייפון 15 (צילום אפל)
הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה לאייפון, iOS 18, זמינה כעת בגרסת בטא ציבורית, ומאפשרת למשתמשים לגלות את כל התכונות החדשות. אחת מהן היא אלבום חדש בשם 'שוחזר', המקלה על שחזור תמונות וסרטונים שאבדו.
תכונה זו מיועדת למשתמשים שנתקלו בבבעיה שבה תמונות או סרטונים לא מופיעים בספריית התמונות הראשית שלהם. האלבום 'שוחזר' מאחסן תמונות וסרטונים שנמצאו באייפון אך לא נשמרו בספריית התמונות, בשל תקלות במסד הנתונים, בעיות באפליקציות צד שלישי או סיבות אחרות.
באמצעות האלבום 'שוחזר', ניתן לשחזר או למחוק כל תמונה או סרטון שמופיעים שם, כאשר האלבום יופיע רק אם יש באייפון תמונות או סרטונים שאינם בספריית התמונות הראשית. אם אין מה לשחזר, האלבום לא יוצג.
התכונה החדשה עשויה גם לסייע במניעת חזרה על באג שגרם להופעת תמונות שנמחקו ב-iOS 17.5. במקרה של בעיית מסד נתונים דומה בעתיד, התמונות יופיעו באלבום 'שוחזר' ולא בספריית התמונות הראשית, מה שיבטיח שתמונות שנמחקו יישארו מחוקות.
כדי לנסות את הפיצ'ר החדש, ניתן להוריד את הבטא הציבורית שזמינה כעת לכולם, אך מומלץ להמתין לשחרור הגרסה הסופית בספטמבר הקרוב, שתהיה יציבה יותר ביחס לגרסת הבטא הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה