כסף וצרכנות

הדגם הישן של אדידס חוזר: אלו זוג הנעליים שתרצו בארון שלכם

שיטת השיווק של אדידס לאחרונה הפכה לעשות הייפ סביב דגם של נעליים. אם עד לא מזמן זה היה הסמבה, כעת היא מחזירה דגם ישן שהולך להיות ההיפ הבא. ice בדק ומצא, איפה תוכלו לרכוש את הדגם החדש TAKEWONDO במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ענקית הספורט אדידס, מחזירה לקולקציה שלה דגם ישן-חדש הולך להיות הלהיט הבא. הדגם TAKEWONDO הוא דגם ישן חדש של חברת אדידס שחזר לאופנה ויש האומרים שהם הולכים להתחרות בנעלי האופנה הסמבה, שהיה מאוד קשה להשיג בתקופת ההייפ. הדגם חזר רק בחודש שעבר, הוא עדיין בהפצה והמון טיקטורים ומשפיענים בארץ ובעולם קיבלו אותם והחלו להפיץ את השמועה.
השם של הנעליים, טאקוונדו, נובע מספורט אומנויות הלחימה, הנלבש באופן מסורתי למטרות אימונים. הנעל מזכירה קצת נעל כדורגל, קצת נעל אימונים מבחינת המראה החיצוני שלה.


הנעל האייקונית. קרדיט: צילום מסך אתר אדידס
רגע לפני שההייפ מתחיל, יצאנו לבדוק איפה תוכלו לרכוש את הנעליים במחיר המשתלם ביותר. את המחירים בדקנו מול רשתות בארץ ורשתות בחו"ל ששולחים לארץ. המחיר הזול ביותר שמצאנו, הוא דרך אתר החברה אדידס או דרך אתר טרמינל X ועלות זוג הנעליים יעלה לכם 449 שקלים. המחיר הכי יקר עבור הנעליים, הוא דווקא מחו"ל מאסוס, שם הנעליים יעלו לכם כ-605 שקלים ועל זה עוד תצטרכו להוסיף מכס, שכן הסכום עובר את ה-75$. בדקנו את הנעליים גם באתר אדידס העולמי, והמחיר זהה למחיר של הארץ, כ-450 שקלים גם שם.
 
בגלל שמדובר בנעלי חדשה, הייפ עוד מושקט, אך ברגע זה יצוץ ויטרוף את הקלפים כמו הסמבה, יותר רשתות יציעו את הנעליים והן יהיו קשות להשגה, בדיוק כמו שהסמבה היו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה