שיווק ופרסום

מנחת הטלוויזיה שרצה 10 ק"מ תוביל קמפיין מהפכני של אדידס

ענקית הספורט משיקה גרסה חדשה ומהפכנית לדגם נעליים המבוקש ביותר שלה, בקמפיין חדש בהובלת כוכבת הטלוויזיה שכיכבה בדרה "מנאייכ", ואף הייתה בין אלו שרצו 10 ק"מ במרוץ תל אביב
מערכת ice |  2
אדידס (צילום שי יחזקאל)
ענקית הספורט הבינלאומית אדידס, עושה מהפכה בעיצוב חדשני לנעליים המבוקשות ביותר שלה מאז שהושקו בשנת 2015, דגם Ultraboost 5. בחברה אומרים כי העיצוב החדש כולל מספר שדרוגים טכנולוגיים נוספים, שעליהם עבדו "טובי המומחים במעבדות החברה בגרמניה".
החברה החליטה כי את השקת הנעליים החדשות בישראל, תוביל הפרטנרית של adidas בישראל, השחקנית ומנחת הטלוויזיה קים אור אזולאי. בשנה האחרונה, בתמיכת קהילת הריצה הייחודית Tel Aviv adidas Runners, החלה קים אור אזולאי להשתתף באימוני ריצה בעצמה, וכעבור חודשיים צלחה 10 ק"מ במרוץ הלילה של תל אביב. בימים אלה היא כבר מכוונת ליעד הבא שלה – חצי מרתון. 


צילום: שי יחזקאל
גם השנה גייסו בענקית הספורט את מיטב המומחים מקטגוריית הריצה, ובעזרת הטכנולוגיות המתקדמות שבהן נעזרו לפיתוח הנעליים מאמינים בחברה שהתוצאה הסופית היא קפיצת דרך משמעותית בעולמות הריצה. 
לדברי החברה: "נעלי ULTRABOOST 5 כוללות מדרסי BOOST שתוכננו מחדש ומספקים החזר אנרגיה הגדול ב-9% מהדגם הקודם, בשורה של  ממש עבור קהילת הרצים והרצות שכן אפקט החזרת האנרגיה סופג את ההשפעה של כל צעד וממיר אותו למומנטום שעוזר לשמירת האנרגיה ולשיפורה במהלך הריצה. 

את החלק העליון של הנעליים ייצרו מחומר מתקדם העוטף את הרגל תוך התאמה לצורתה ותנועתה. הבד הנושם מבטיח זרימת אוויר אופטימלית ושומר על כפות הרגליים קרירות ויבשות גם במהלך האימונים האינטנסיביים ביותר. סוליות הגומי של הנעליים מספקות אחיזה על מגוון משטחים, ולכן מתאימות הנעליים גם לרצים באזורים הרריים וגשומים. בתהליך הייצור של הנעליים החדשות נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, כחלק מפעילותה הקבועה של החברה לקידום אג'נדה ירוקה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חמודה הייתי עושה לה טובה
    ברדוגו 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חמודה
    סגור
  • 1.
    קמפיין
    שם 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים שנשכח את הסיפור עם בלה חדיד
    סגור