כסף וצרכנות

אדידס: הדגם הנחשק שנמכר ב70% הנחה

לאחר שמערכת היחסים בין אדידס העולמית לקניה ווסט, אשר היה אמון ועיצב את קולקציית YEEZY שנמכרה ברשת הספורט אדידס נגמרה, זה המהלך שעשתה  החברה
ענת סימן טוב |  2
אדידס, קניה ווסט (צילום pixabay, יוטיוב/ Fox News)
חברת הספורט אדידס, סיימה את הקשר עם קניה ווסט שעיצב עבור החברה נעליים בסדרת YYEZY. כעת, כשהמערכת יחסים ביניהם נגמרה באופן סופי, החברה מנסה להיפטר מכל הדגמים בחברה בעולם, והיא יוצאת במכירת חיסול מטורפת, של עד 70% הנחה על הדגמים שלו.
במבצע הזה, כל הקודם זוכה. כיוון שמדובר בפריטים מאוד יקרים ואייקונים, וכעת הם בהנחה מאוד גדולה, כדאי לרכוש כל עוד הם קייימים במלאי. כך גם באתר אדידס ישראל, סדרת הדגמים של קניה ווסט, נעלי YEEZY, נמכרים מ-50% -70% הנחה.
Yeezy, הוא  קו האופנה של קניה ווסט, אשר מצא פלטפורמה גלובלית דרך רשת ההפצה של אדידס, וגרף מכירות שנתיות מגניבות של 1.7 מיליארד דולר עד 2021. קניה ווסט, הגאון המוזיקלי והכספי יחד עם אדידס, ענקית בגדי הספורט, התבחרו יחד ומכרו את הליין אותו הוא יצר. זה היה מדובר בשידוך שנעשה בגן עדן שיווקי. אבל האיחוד המושלם לכאורה, התפרק מהר יותר ממגלשת Yeezy שעפה מרגל, והשאירה את שני הצדדים במאבק אחר בקרת נזקים.
ואכן בפברואר האחרון, קרה הבלתי מתקבל על הדעת. קניה, מתוסכל מחוסר השליטה היצירתית של אדידס שהוצעה לו, פנה לאינסטגרם והודיע ​​על סיום שיתוף הפעולה ביניהם. החדשות, שלחו גלי הלם בעולם האופנה ונעלי הספורט. אנליסטים בתעשייה חזו ירידה משמעותית בהכנסות לשני הצדדים. ואף מניות אדידס, צנחו ב-4%, וחיסלו מיליארדים משווי השוק שלהן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אדידס
    ציון 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומכי ערבים ומחבלים לא קונים אדידס.
    סגור
  • 1.
    זו הקולקציה הכי מכוערת בתולדות אדידס
    שרון שלמה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוועה של עיצובים. אין על הדגמים הקלאסים של קולקציית forum
    סגור