כסף וצרכנות

דולצ'ה וגבאנה השיקו בושם חדש לכלבים, וזה המחיר שלו

בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, השיק בושם לכלבים חדשים, לכבוד הפודל של מעצב החברה, דומניקו דולצ'ה
ענת סימן טוב |  1
דולצ'ה וגבאנה (צילום shutterstock)
בית האופנה Dolce & Gabbana, השיק בושם חדש ללא אלכוהול לכלבים בשם "Fefé",  לכבוד הפודל של דומניקו דולצ'ה , הלו הוא מעצב של חברת האופנה. חלק מהווטרינרים ובעלי חיות המחמד חוששים כי,הוא אינו בטוח או מתאים לשימוש בכלבים.
מחיר הבושם עולה 99 יורו שזה למעשה, 108 דולר עבור 100 מיליליטר. הבושם אושר לשימוש בבעלי חיים, לאחר פרוטוקול Safe Pet Cosmetic,שנועד להבטיח מידה של בטיחות של מוצרים קוסמטיים לבעלי חיים, הדומה לזו הנדרשת לבני אדם, כך אומרים מ דולצ'ה וגבאנה.
"באמצעות הכרה בציות לפרוטוקול זה שניתנה על ידי Bureau Veritas Italia, החברות המשתתפות מפגינות את רגישותן ביצירת מוצרים המבטיחים את הבטיחות והכבוד של בעל החיים, בהתאם לסטנדרטים שנקבעו", אמרה החברה בהצהרה שפורסמה לקראת השקת הבושם.
כל בעלי הכלבים שהתייעצו איתם על ידי חברת האופנה, מסכימים שהבושם "עדין ומקובל היטב על ידי חיות המחמד שלהם", ווטרינרים מאשרים את המוצר, על פי עמוד האינטרנט של Dolce & Gabbana המוקדש ל-Fefé, המצטט ביקורות ביצועים של וטרינרים ולקוחות.
הווטרינרים חולקים על השימוש בבשמים לכלבים. הסיבות לכן הן שראשית, שימוש על כלב בקולן, עלול להפריע לחוש הריח המוגבר אצל החיה. בשביל לסבר את האוזן, לפי המרכז הווטרינרי של פניקס, לכלבים יש לא פחות מ-300 מיליון קולטני ריח, לעומת 6 מיליון בבני אדם, מה שמאפשר להם לזהות כל דבר, החל מחומרי נפץ קבורים ועד מחלות כמו סרטן, כמו גם מתח, דרך הריח. "ריח הנשימה, הריח של שעוות אוזניים מוסווים על ידי הבושם. אז, זו יכולה להיות בעיה אפילו עבורנו הווטרינרים", הוסיפה קוצ'יה.
 
שוק חיות המחמד המשגשג, מבושם היטב בניחוחות כלבים. שוק הבשמים לחיות מחמד, מוערך ב-1.44 מיליארד דולר ב-2024, צפוי להגיע ל-2.26 מיליארד דולר עד 2034, על פי מחקר של Quince Markets Insights במאמר בלינקדאין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחח ענק!! (ל"ת)
    ז'קלין 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור