השוק

דולצ'ה וגבאנה נגד מדינת ישראל: התיעוד שמסעיר את הרשת

תיעוד שעלה לאינסטגרם מסעיר את הרשתות החברתיות, אחרי שנטען כי חברת דולצ'ה וגבאנה לא נותנת אפשרות לבחור בהחזרי המס את מדינת ישראל, אך כן את פלסטין. צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
דולצ'ה וגבאנה נגד מדינת ישראל (צילום freepik, shutterstock)
דור אמיר, כוכב הרשת שמתמחה בעולם המסחר בבורסה, העלה סטורי מקומם לחשבון האינסטגרם שלו שיצא סערה ברשת, במסגרתו הוא טען כי ענקית האופנה, דולצ'ה וגבאנה, לא מכירה בקיומה של מדינת ישראל.
בסטורי שהעלה אמיר מביקורו באיטליה, הוא סיפר תחילה: "שמעו סיפור, אני בדיוק יוצא מפה מדולצ'ה וגבאנה, בחרתי נעל בהחלט פצצה, משהו יפה. אני מגיע לקופה, שאלו אותי אם אני רוצה החזר מס, שנצא מכאן מהמדינה. כסף על הרצפה, מה לא ניקח?".
 


אמיר המשיך לגולל את הסיפור המרגיז איתו הוא התמודד: "אני שם את הפרטים, שם, דרכון, מייל, כל הדברים האלה, מגיע לחלק של המדינה, מחפש ישראל, אין דבר כזה. אבל מה כן יש? פלסטין. שכחו מזה שאני לוקח את הנעל הזאת". לסטורי שהעלה אף צירף את הכיתוב : "טפי".

בהמשך, שיתף סטורי נוסף בו מישהו הגיב לו על הסטורי וטען כי קרה לו מקרה דומה עם חברה אחרת כשכתב: "קרה לי אותו דבר בסוכנות של פרארי, שילכו לחפש אני נשאר המאזדה שלי". כשהוא כמובן הוסיף אימוג'ים נקרעים מצחוק, אך הסטורי שלו צבר תאוצה, הפך ויראלי וגרר סערה גדולה ברשת.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק הקמת גוף לוחם ופוגעני באנטישמים תהיה תשובה!
    מה אגיד על אנטישמים 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מאנטישמים אוטו-אנטישמים מבפנים ניתן לגייס צעירים ללוחמה באנטישמיות,נחוץ נחישות וכספים,לחקור מוסדות אנטישמיות ולפגוע בהם עם מציאת נקודות תורפה שלהם
    סגור
  • 1.
    כמו בבני ברק עם מאפיית אנג'ל. מה ההבדל?
    שואל 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה נבלות ואלה טרפות. ואתה מר עשירוביץ למה לקנטת במטבע זר בחו"ל נעלי פצצה. רכישה בישראל ועזרה לכלכלה שלנו לו נאה לך? תתבייש.
    סגור