כסף וצרכנות

ראיתם פריט יקר בזארה: כך תוכלו למצוא זול יותר

אהבתם משהו אצל זארה וזה קצת יקר לכם? יש מצב שתוכלו למצוא את אותו פריט במחיר זול יותר. כאשר מדובר באקססורי, הסיכוי שזה יהיה דומה במיוחד שמדובר בתיק מוצלח, הוא גבוה יותר. מצאנו 4 מחירים זולים יותר לתיק אחד
ענת סימן טוב |  1
זארה (צילום Magma Images, shutterstock)
אנחנו מכירים את זה שבמותגים אנחנו עושים סקר שוק כדי למצוא את המחיר טוב ביותר לזוג נעליים של המותג או החולצה. אבל כשהבגד של אותו רשת, סביר להניח שפחות נמצא את אותו הדבר בחנויות אחרות, אולי יותר משהו דומה.
המקרים שדברים כאלו קורים הם לא רבים, כי לרוב הכל ליד. גם חולצת טישרט לבנה או גופיית סבא פשוטה, תמיד יהיה איזה משהו שיעשה את הבדל, בשרוולים, צורת מפתח, סוג הבד, סוג השרוול, משהו אפילו הכי קטן שיעשה אותו שונה.
הפעם נתקלנו בתיק שבמקור כנראה שייך לרשת זארה שמציעה את התיק למכירה באתר ובחנויות ועם אופציה לרקימת שם במחיר של 229 שקלים.

תיק של זארה קרדיט: צילום ביתי
במהלך קנייה רגילה אישית בחנות CASTRO נתקלנו באותו התיק, בשני צבעים בדיוק כמו בזארה בשחור וחום רק במחיר של סוף עונה בעלות של 99 שקלים.
בהמשך הבדיקה של המערכת מצאנו גם כי אותו תיק בדיוק נמכר ברשת TOPTEN ב-99 שקלים.
החלטנו לבדוק איפה עוד קיים התיק וגילינו שהוא נמכר גם ברשת הסינית 'אליאקספרס' במחיר זול יותר של 84 שקלים, ועם מגוון צבעים שחלקם גם חום ושחור כמו ברשת זארה וCASTRO. באתר הסיני התיק מפורסם כTRF שזה מחלקת הצעירות של זארה, שזה למעשה החיקוי של התיק של זארה, כך הוא מפורסם.
בדקנו כמה אותו תיק עולה ברשתות זארה בעולם ומצאנו כי התיק הזה בזארה ארה"ב עולה 49.90$ שזה כ-180 שקלים, ובזארה ספרד התיק הזה עולה 29.95 יורו שזה כ-120 שקלים, חצי מהמחיר בארץ.
לפעמים עלויות משלוח מחו"ל, בקנייה גדולה יכולים להיות הרבה יותר משתלמים מקנייה רגילה בארץ.
או שפשוט זה לא משנה מי עשתה את זה קודם, זארה, CASTRO או TOPTEN האמת היא שהתיק נראה בדיוק אותו הדבר ואיננו שייך לשום מעצב כזה הוא אחר, אין ספק שאם לקנות את אותו מוצר בדיוק עדיף בזול יותר, לא?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בארץ עוקצים על הכל (ל"ת)
    Monica 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור