כסף וצרכנות
חברת השליחויות צ'יטה חוטפת ביקורות קשות: "השירות זוועה, הלכה החבילה"
כולנו אוהבים להזמין און ליין ואז לחכות ולצפות להודעה המודיעה על החפץ שרכשנו על מנת שנאסוף אותו. אך מה קורה כאשר אתם מגיעים לסניף לאיסוף ומגלים כי החבילה לא באמת הגיעה? או שהיא בכלל במיקום אחר? והכי גרוע, שהיא בכלל אבדה. גולשים רבים מתלוננים על חברת השליחויות צ'יטה ואף נפתחה קבוצה ייעודית. צ'יטה שליחויות בתגובה:" הקבוצה הוקמה על ידי פרופילים פיקטיביים. כל תלונה מטופלת על ידי שירות הלקוחות לשביעות רצונו של הנמען"
לאחרונה עלו תלונות גולשים נגד חברת השליחויות צ'יטה על משלוחי חבילות למיקומים מרוחקים, הודעות המודיעות שהחבילה הגיעה ולא באמת הגיעה. במקביל נפתחה ברשת הפייסבוק קבוצת תלונות לחברת השליחויות, שנקראת 'נפגעי צ'יטה'. עיקר התלונות העולות מהלקוחות, הן מסרונים עם נקודת חלוקה במיקום מסוים כאשר החבילה לא שם, אלא במיקום אחר.
תלונה נוספת שעולה מגולשים אחרים היא, עדכון שהחבילה הגיעה, אך היא למעשה לא באמת הגיעה.
בין התלונות הנוספות שכתבו הגולשים היו תלונות על חבילות שנשלחו חזרה לשולח, אך החבילות לא באמת הגיעו ליעדן ואף אבדו בדרך.
בין התלונות הנוספות שכתבו הגולשים היו תלונות על חבילות שנשלחו חזרה לשולח, אך החבילות לא באמת הגיעו ליעדן ואף אבדו בדרך.
צילום מסך תלונות גולשים מקבוצת הפייסבוק 'נפגעי צ'יטה משלוחים' זכויות יוצאים א27
רוב החבילות הינן הזמנות מאתר המכירות הסיני הגדול "עליאקספרס" כך שבחירת חברת המשלוח אם לא בוחרים בשיטת משלוח אחרת, הינה מגיעה לחברות משלוחים בארץ לפי חלוקה ואיננה ניתנת לבחירה הקונה.
הגולשים ניסו לפנות לשירות לקוחות טלפוני של החברה שקיים בצורת מענה להודעות וואטסאפ ומיילים ואין שיח אנושי בקו הטלפון.
הגולשים ניסו לפנות לשירות לקוחות טלפוני של החברה שקיים בצורת מענה להודעות וואטסאפ ומיילים ואין שיח אנושי בקו הטלפון.
בין הפוסטים של התלונות שעלו מגולשים בקבוצה היו:
" פוסט אושר!!!!
חבילה שקניתי מעליאקספרס בפברואר, זו שנאמר לי לאסוף אותה אינספור פעמים במקומות שהיא לא הייתה בהם...זו שבגללה בזבזתי יםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם של זמן בויכוחים עם ציטה ועלי !!! ואף אחד לא היה מוכן לזכות...
הגיעה אליי מבלי שכבר ציפיתי לה! ככה פשוט ביום בהיר , כשהייתי בטוחה שאני הולכת לאסוף חבילה של טמו, זכיתי לקבל אותה! היום!!! "
חבילה שקניתי מעליאקספרס בפברואר, זו שנאמר לי לאסוף אותה אינספור פעמים במקומות שהיא לא הייתה בהם...זו שבגללה בזבזתי יםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם של זמן בויכוחים עם ציטה ועלי !!! ואף אחד לא היה מוכן לזכות...
הגיעה אליי מבלי שכבר ציפיתי לה! ככה פשוט ביום בהיר , כשהייתי בטוחה שאני הולכת לאסוף חבילה של טמו, זכיתי לקבל אותה! היום!!! "
" את רוצה את החבילה? סעי לחדרה ותחזיקי אצבעות שזה עוד שם. אני בחולון. החבילה שלי הגיעה לאריאל. הבטיחו להעביר לחולון. ומאז אבדו עקבותיה"
" מעניין אם אספיק לקבל לפני ביאת משיח...
(כן, גם הפעם זה לא נמצא בנקודת החלוקה למרות ששלחו מייל הודעת טקסט והודעה קולית
לא, גם את עלי זה לא מעניין ולא זיכו אותי עד עצם היום הזה)"
(כן, גם הפעם זה לא נמצא בנקודת החלוקה למרות ששלחו מייל הודעת טקסט והודעה קולית
לא, גם את עלי זה לא מעניין ולא זיכו אותי עד עצם היום הזה)"
תגובתה של צ'יטה כנגד הקבוצה:
"קבוצת הפייסבוק המדוברת הוקמה ע"י פרופילים פיקטיביים אשר מחליפים זהויות לעיתים תכופות. הועברה פנייה לפייסבוק לגבי חשיפת הזהות האמיתית של מנהלי הקבוצה. צ'יטה שליחויות הינה חברת השליחויות הגדולה בישראל המעבירה עשרות מיליוני משלוחים בשנה. אחוז המסירה ושביעות הרצון של הנמענים הינו הגבוה בישראל. יחד עם זאת, כל תלונה המועברת אלינו באמצעות המייל או באמצעות הוואטסאפ מתוחקרת ומטופלת באופן מידי על ידי שירות הלקוחות לשביעות רצונו של הנמען. בנוסף, שירות הלקוחות הינו שירות לקוחות אנושי במייל ובוואטסאפ . זמן המענה הוא כ 3-5 דקות וסגירת מעגל הטיפול הינה באותו שיחה .. בכל מקרה לכל נמען עם בעיה הוא מוזמן לפנות אלינו ולקבל מענה"
"קבוצת הפייסבוק המדוברת הוקמה ע"י פרופילים פיקטיביים אשר מחליפים זהויות לעיתים תכופות. הועברה פנייה לפייסבוק לגבי חשיפת הזהות האמיתית של מנהלי הקבוצה. צ'יטה שליחויות הינה חברת השליחויות הגדולה בישראל המעבירה עשרות מיליוני משלוחים בשנה. אחוז המסירה ושביעות הרצון של הנמענים הינו הגבוה בישראל. יחד עם זאת, כל תלונה המועברת אלינו באמצעות המייל או באמצעות הוואטסאפ מתוחקרת ומטופלת באופן מידי על ידי שירות הלקוחות לשביעות רצונו של הנמען. בנוסף, שירות הלקוחות הינו שירות לקוחות אנושי במייל ובוואטסאפ . זמן המענה הוא כ 3-5 דקות וסגירת מעגל הטיפול הינה באותו שיחה .. בכל מקרה לכל נמען עם בעיה הוא מוזמן לפנות אלינו ולקבל מענה"
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.שקרניםח 07/2024/24הגב לתגובה זו3 0שום פיקטיביים, יותר מ-10פעמחם רצופות שאני לא מקבל חבילות מהם כדרך קבע. גם שליחים שלבם לפעמים מחליטים שלא בא להם לעבור בכתובת המדוברת, אז הם משקרים שהם התקשרו ואומרים שלא ענו (מה שעובדתית לא נכון) ואז שמים את זה בבית של מישהו אחר, ברחוב ליד כי הם סתומים ולא יודעים לעשות את העבודה. שום פיקטיביים ושם נעליים - צ'יטה כושלים בכל דבר ומגיע להם שיפשטו רגל כברסגור
-
6.ציטהקובי 07/2024/24הגב לתגובה זו1 0כל מה שכתבו תגובה חחח אין אם מי לדבר. לא חוזרים בקיצור מחרטטיםסגור
-
5.כולם שמים פס על כולם (ל"ת)פרצופה של המדינה 07/2024/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אני לא שם פיקטיבי החבילה לא היגיעחיים 07/2024/23הגב לתגובה זו2 0אין מענה בשרות לקוחות לא הווטספ ולא במייל ולא בטלפון. ??סגור
-
3.וואו, למה לא נותנים לצ'יטה פרס נובל לחוצפה?יאצק 07/2024/22הגב לתגובה זו1 0הם נותנים שירות מהגיהינום ומדברים על שביעות רצון של הלקוחות?סגור
-
2.עוד כתבות מסוג זה יעשו טוביעקב 07/2024/22הגב לתגובה זו2 0חברות יפחדו להתנהג בצורה מחפירה ולא שירותיתסגור
-
1.מכים חטא על פשענפגעי ציטה 07/2024/22הגב לתגובה זו3 0מספיק להכנס לקבוצה ולראות פוסטים עם צילומי מסך, מספרי מעקב, שיחות באימיילים והתכתבויות איתם כדי להבין שהכל אמת לאמיתה ובתגובה שלהם פה הם עוד מכים חטא על פשע וממשיכים לשקר בלי למצמץסגור