כסף וצרכנות
צ'יטה מסתבכת: מדוע המשלוחים מעלי אקספרס לא מגיעים ללקוחות בישראל?
חברת השליחויות צ'יטה, שמספקת משלוחים מעלי אקספרס ללקוחות בארץ, מסתבכת עם הלקוחות, שטוענים כי המשלוחים לא מגיעים לכתובת הנכונה. זו תגובת החברה
חברת השליחויות צ'יטה, שמספקת משלוחים מעלי אקספרס ללקוחות בארץ, מסתבכת עם הלקוחות. על פי פרסום אמש (שלישי) של "תוכנית חיסכון", לקוחות רבים בישראל טוענים כי המשלוחים שהזמינו מעלי אקספרס ואמורים היו להגיע דרך צ'יטה לא מגיעים אליהם, ולמעשה נשלחים לכתובות אחרות.
אחת הלקוחות שנתקלה בבעיה הזו היא רותי בת ה-80, שטענה כי החבילה שהזמינה הגיעה לקצה השני של העיר, במקום למקום הקרוב ביותר לביתה. לקוחות נוספים טענו כי הם נשלחו לאסוף את החבילה שלהם מכתובת ספציפית, אך שם טענו כי החבילה כבר נמסרה ללקוח.
בשיחה של תוכנית חיסכון עם אחת הנציגות של צ'יטה, היא הודתה כי אכן ישנה בעיה שכזו: "לצערי הרב בזמן האחרון כן, לא יודעת למה החבילות מגיעות למקומות שהן לא אמורות להיות, אבל זה רק בהתכתבות עם שירות לקוחות". נציגה אחרת סיפרה: "בימים האלה יש הרבה לחץ, אין מה לעשות בינתיים".
עוד ב-
מצ'יטה נמסר לתוכנית חיסכון כי "לצערנו, יש נמענים שלא קוראים את ההודעות ולכן יש מספר מועט של חבילות אשר מגיעות לנקודות מסירה שהמערכת האוטומטית שיבצה לפי המרחק מהכתובת שהעביר הספק".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(56):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
47.צריך להפסיק לשלוח דרכםריקי 11/2024/14הגב לתגובה זו0 0אין עם מי לדבר !סגור
-
46.מאלצים אותנו להגיע למרכז כפר ערבייעקב 10/2024/11הגב לתגובה זו1 0מאלצים אותנו להגיע למרכז כפר ערבי ממנו יצא מפגע בשבוע שעבר שרצח בחורה ופצע קשה אחרים בתחנה המרכזית בבאר שבע!! ממש חצופיםסגור
-
45.שירות סיוטשמעון 09/2024/26הגב לתגובה זו2 0חברה איומה. הורידו נקודות חלוקה. שולחים את כל החבילות למחסנים שלהם בלבד ומשגעים את כולם. אין להם שירות לקוחות ואין מענה. חוצפהסגור
-
44.אין פיקוח, הכל הפקרות. צריך להחרים את צ'יטה, פשוט נורא (ל"ת)נוראיים!! 06/2024/09הגב לתגובה זו6 0סגור
-
צודק אבל איך אפשר?555 10/2024/27הגב לתגובה זו0 0להחרים את אלי אקספרס?סגור
- טען עוד
-
43.חוצפניםמלי 06/2024/02הגב לתגובה זו5 0צ'יטה רמת החייל. פעמיים טורטרנו והם אומרים שהחבילה לא אצלם. הצלחתי להשיג את המנהל. חציכת כלוב. טרק לי את הטלפון כי העזתי לכעוס.סגור
-
42.חברה עם שירות נוראיליאת 05/2024/29הגב לתגובה זו7 0והעברת החבילות למקומות רחוקים זאת המדיניות שלהםסגור
-
41.מאבדים המון חבילותחברה רשלנית 04/2024/30הגב לתגובה זו4 0אנחנו לקוחות שלהם והחברה הזו פשוט סיוט שירות לקוחות מזעזע והכי גרוע מאבדים המון חבילות לא מזכים אותך בעבור האובדן במלואו ובסוף מנסים לחייב אותך על המשלוח שאבד.סגור
-
40.שיטת "מצליח"אלון כהן 02/2024/14הגב לתגובה זו7 0שיטת "מצליח" שהומצאה ע"י חברות הביוט ואח"כ הבנקים ואח"כ ב"זכות" בתי המשפט לנותני שרות רבים אחרים מניחה ובצדק שרב הציבור שלכוד במירוץ העכברים שנכפה עלינו בעידן המודרני לא יוכל או ירצה להשקיע זמן ומשאבים כספיים כדי להלחם על העוול הפרטי שנגרם לו - בדר"כ נזק של עשרות או מאות שקלים שכן אם יגיש תביעה, בית המשפט לעולם לא יפסוק פיצוי גדול שמטרתו " למען יראו ויראו" שכן רב השופטים יודעים ידוע היטב שאם יגלו אחריות ואומץ ציבורי זה שמעליהם יבטל את פסק דינם בערעור( ואמנע מלהכנס לסיבות ). תביעה ייצוגית - רעיון נפלא במקורו, איבד את המומנטום לאורך השנים ואם לא הבנתם מי גרם לכך, עיברו לתגובה הבאה. קיצורו וסיכומו של דבר אחיי ואחיותיי הדפוקים, תמשיכו לאכול ח**ה. אגב, אני מצטרף לדיעה שחברת צ"יטה שהייתה עוד חברת שליחויות הפכה למעצמה הודות לגורמים בדואר "ישראל". כמו בכל עניין מסריח אם אין לכם מישהו שיכול להשפיע...סגור
-
39.שלחו לאיסוף בעיר אחרת, ושם התברר שזה קניון ולא חנותחברה ארורה 01/2024/30הגב לתגובה זו5 0אין מספר טלפון, אז נאלצתי לחזור הביתה, להתכתב איתם ואז לבוא שוב. מי ששולחים לו חבילה דרכם מסתכן בבזבוז זמן ותסכולסגור
-
38.עוד לקוח מרוצהנהו 01/2024/17הגב לתגובה זו1 2שתגיד תודה שבכלל זה הגיעסגור
-
37.עוד נפגעת של החברה האיומה הזו...מה אפשר לעשות נגדם? (ל"ת)אורלי 01/2024/07הגב לתגובה זו12 0סגור
-
תביעה יצוגית (ל"ת)שמישהו ירים את הכפפה 01/2024/30הגב לתגובה זו10 0סגור
-
36.גועל נפש של חברה צ'יטהשורפוצול 12/2023/24הגב לתגובה זו12 0שולחים חבילות לאן שבא להם, חושבים שאנשים שמזמינים חבילות בכמה דולרים, יקחו מוניות ספיישל ברחבי העיר או מחוץ לעיר, בשביל לאסוף חבילות. גועל נפש וחוצפה. אין מענה טלפוני, שם יש תקליט שאין שירות משלוחים בטלפון, אלא רק פתיחת פניה. ובפתיחת פניה הם משקרים שהיה עומס בנקודה שבחרתי, או שקרים כאלה ואחרים. חוצפנים שאין כדוגמתם.סגור
-
35.אשקלוןמ.ש. 11/2023/27הגב לתגובה זו6 0לצערי גם אני חוויתי משלוחים מעלי אקסםרס שהופנו לנקודות איסוף שונות מהכתובת שציינתי במפורש. בבדיקה שעשיתי עם נקודת האיסוף, מסר לי הבעלים שהוא מקבל הרבה תלונות דומות מאנשים והוא חושד שמעורבת פוליטיקה של שוחד בעניין. מובילי ציטה כנראה מעורבים בהעדפות של נקודות איסוף מתוך רווח אישי. על החבילות נירשם בכתב יד נקודת איסוף חדשה בעוד שעל מדבקת עלי אקספרס מצויין במפורש שחור על לבן נקודת האיסוף המבוקשת. בעוד שנקודת האיסוף המוסתת מפוצצת בחבילות וקשה לה להתגבר על שקי החבילות, נקודת האיסוף שנדרשה ממתינים לאנשים לבוא לאסוף את החבילות במינימום זמן. לדעתי יש בהחלת מקום לחברת ההפצה "ציטה" לבדוק לעומק את ההתנהלות המוזה של השליחים שלה אם לא פשעה בהם הן תסמונת "הראש הקטן" - במקום לפזר את המשלוחים לכל נקודות האיסוף המצוינות על גבי החבילות מה שגורם להם להתאמץ קצת יותר, ומאידך האם לא יוצא לשליחים איזה בונוס משינוי נקודות האיסוף. נ.ב. שלא יספרו לי סיפורים למקומות האיסוף סגורים. ניבדק וזה לא נכון.סגור
-
34.חברת משלוחים הגרועהמייקל 09/2023/30הגב לתגובה זו13 0באתר רשום החבילה בארץ יותר משלושה שבועות בצ'יטה לא עונים אין אפשרות לקבלסגור
-
33.צ'יטה פשוט גרועיםתומר 09/2023/30הגב לתגובה זו11 0צ'יטה פשוט גרועים. בלי קשר לעלי אקספרס. כבר שנים שהם בודקים כמה הם יכולים להוריד את הרמה ואנחנו ממשיכים לספוג. תמיד חבילות שלהם מגיעות לנקודה רחוקה ממני, במקום מה שבחרתי. השליח שעובד בשכונה שלי ממש דפוק. החבילות ברכב שלו מקבלות מכות מכל הכיוונים, והוא בעצמו זורק אותן. כמה פעמים לא הזמנתי מוצר (בארץ), רק כי זה היה דרכם. אני מקבל דרכם רק אם ממש אין לי ברירה, או שאני לא מצליח לבדוק מי עושה את המשלוח.סגור
-
32.צ'יטה גונבים חבילותמרדכי 09/2023/28הגב לתגובה זו10 0חבילות נעלמות שנים אצל צ'יטה ואין עם מי לדבר חבילות בערך כולל של יותר מ2000 שקל נעלמו ונאמר לי לך קיבינימט . הם ''עושים טובה'' החבילה עם כתובת הבית שלי נכה מרותק למיטה טוענים שיש להם אישור להניח בנקודות חלוקה במיוחד שסוכם עם השולח על אספקה דלת לדלת . שקרנים גנבים . הגרוע שהרשות שאמורה להגן על נכים פועלת כמו אשה מוכה מולםסגור
-
31.הם בושההשפוי 09/2023/28הגב לתגובה זו12 0הם עושים מה שנוח להם מביאים למקום שלא רצוי יש מיקום איסוף שמופיע היכן לאסוף אתה מציין והם מביאים לאן שנוח להם מגישים תלונה והם בשלהם כל יומיים שולחים הודעה על המוצר שמחכה בכתובת הלא נכונה הם בושהסגור
-
30.חברת צ'יטהנואה 09/2023/28הגב לתגובה זו5 0שלחו לי חבילה מהבנק דרך חברת צ'יטה לא קיבלתי אותה השליח לא הגיע. הבנק שלח לי חבילה אחרת בושה וחרפה. מי יודע כמה חבילות נעלמות. חברת צ'יטה שרות גרועסגור
-
29.אצלי ציטה גנבו את המשלוח הראשון (ל"ת)בושה 09/2023/27הגב לתגובה זו6 0סגור
-
28.גנביםישראל 09/2023/26הגב לתגובה זו9 0לפי דעתי יש גנבים בתוך החברה ובשיתוף פעולה עם מוקדי המסירה, כשהייתי לנקודת ההיסוף אמרו לי שם שאין חבילה אחרי שקיבלתי הודעה שהחבילה הגיע לנקודת הנחסוףסגור
-
27.להתלונן זה בחינם ועמך ישראל אלוף בזה. אני מסכיםלוני 09/2023/26הגב לתגובה זו3 6עם התגובה של צ'יטה על כך שהלקוחות לא קוראים את הודעות הסמס.סגור
-
26.נהגי החברה והחברה עושים זאת בזדון וגם דןאר ישראלישורון 09/2023/26הגב לתגובה זו6 0דואר ישראל וחברת צ'יטה שואלים היכן אתה רוצה את המשלוח ,אתה מציין אבל דואר ישראל שולח בשיטת הקומבינות לדוגמא "לפרי חדש" בחולון במקום לרחוב הרוקמים כפי שביקשתי. והמנכ"ל כתב שזו זכותם להנח היכן שבא להם. עד 2 ק"מ מהבית, או במקומות שאין כלל חניה, כאשר יש מאה מטר מהבית שלי. רוצים לגרום שתזמין אישית תמורת תשלום של 17 שקליפ עד הבית. מבקר המדינה לא יכל לפעול כי החוק העקום איתם. כל טענות החברות בשקר יסודם. צריך שעליאקסםרס תדרוש חד משמעית לבצע רצון הצרכן, ושר המפקח על הדואר יורה למנכ"ל לבצע את רצון האזרחים. אין לי ספק שבדואר ישראל יש קומבינות כאשר רוב הסחורה מועברת "לפרי חדש )זהב( פינת סוקולוב כיכר סטרומה. התור נשרך כמו רכבתסגור
-
25.גם אני לא קבלתי את המשלוח שנשלח דרכםאלכס לוין 09/2023/26הגב לתגובה זו8 0מכייון שכך אני דורש שכל מוצר שאני קונה לא הגיע דרכם. אכן כך פועלים ואני מקבל סוף סוף את המוצרים שלי. התנהלות של החברה הזאת ציטה הייתה מתחת חכל ביקורת.סגור
-
הזיהציפי ילון 12/2023/18הגב לתגובה זו6 0חיכיתי לחבילה מעלי אקספרס,ופשוט הגיעה אלי הודעה,לאחר חודשים של המתנה,שאספתי את החבילה.....,מיד מחקתי את החשבון בעליאקספרס,לא אזמין שוב,מישהו בארץ החליט לחתום במקומי ,נגמר הסיפור,טוב שזאת הייתה טבעת בשמונה שקליםסגור
-
24.למה אין חברה אחת טובה ויעילה בארץ שלנוווו 09/2023/26הגב לתגובה זו7 0בארצות אחרות יש שירותי דואר טובים אפילו בהודו החבילות מגיעות ליעדים שלהם בלי הרבה תקלות רק כאן מדינה קטנה מטר על מטר לא יודעים לעבודסגור
-
23.דואר ישראלג'וני 09/2023/26הגב לתגובה זו5 0הכי גרוע שבחברת דואר ישראל קורה אותו הדבר ואפילו יותר גרוע כאשר החבילה מגיע לעיר אחרת כאשר רשום שם העיר שהחבילה מיועדת רק לרדוף אחרי הדואר לקח 3 חודשים והכי גרוע דברים מדיניים למשל רישיון נהיגה לקח חצי שנה עד שקיבלתי את הכרטיס.סגור
-
נכון מאוד דואר ישראל עושה קומבינות ומצריך חקירת משטרה (ל"ת)ישורון 09/2023/26הגב לתגובה זו2 0סגור
-
22.מודאג בכלליג'וני 09/2023/26הגב לתגובה זו3 0גם דואר ישראל לא חף מטעויות.סגור
-
21.הם ...גונבים משלוחים שלנו!מיכאל 09/2023/26הגב לתגובה זו6 0גם משלוח שלי נגנב ...על ידי עובד שלהם שרשם שכאילו קיבלתי... הם בזמן אחרון לא נותנים אפשרות לבכור נקודת איסוף בכוונה תחילה ושולחים משלוחים לצד השהני של ירושלים. ביקרתי בכמה נקודות רחוקות והם מתלוננים שאותכם שולחים אלינו ולקוחות הקרובים לנו שולחים אליכם... וזאת השיטה לגנוב אותכם... תתלננו למשרד התקשורת! כדי שצ'יטה תקבל קנס: 10.000.000 ₪ ותתדרשו להחליף אותם לחברה אחרת ושיחייבו אותם להחזיק במספר טלפון זמין וידוע מלכתחילה...סגור
-
20.כל הזמן קורה איתםרונית 09/2023/25הגב לתגובה זו7 0הם מעבירים לנקודות איסוף שלהם בלי קשר לכתובת. בגללם כמעט ולא מזמינה מעליאקספרססגור
-
19.גם לי זה קרה....אין עם מי לדברלשעבר 09/2023/25הגב לתגובה זו6 0מנסים לעדכן ת׳כתובת,האתר לא מאפשר שולח לך לאן שבה לו,שירות על הפניםסגור
-
18.קרו לי איתם כבר בעיות עם משלוחים אחרים (ל"ת)היודע 09/2023/25הגב לתגובה זו4 0סגור
-
17.החבילה לא הייתה במקוםיוסי 09/2023/24הגב לתגובה זו5 0מה שהיה רשום בהודעה ועד עכשיו לא קיבלתי תשובה מציטה לגבי החבילה לא ידוע מה איתהסגור
-
16.הפסקתי להזמין בגללםעדי 09/2023/24הגב לתגובה זו5 0נכון שאף אחד לא ימות מזה, אבל הפסקתי להזמין דברים מאליאקספרס בגלל ציטה. כל פעם מטרטרים אותי לנקודת חלוקה אחרת, עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות באמזון לפחות מגיע עד הבית עם שליח כמו שצריךסגור
-
15.פראייריםעלי באבא 09/2023/24הגב לתגובה זו9 0אם התלונות יגיעו לשרות לקוחות של עלי אקספרס הם מיד יפסיקו לעבוד עם החברה הקיקיונית הזאת. לכן לא להתעצל לשלוח תלונות, זה בידיים שלנו הלקוחות פראייריםסגור
-
שתקבל תשובה גם,תעדכן אותי (ל"ת)שלחתי....כתבתי... 09/2023/25הגב לתגובה זו5 0סגור
-
14.2 משלוחים החודש נעלמונמאס כבר מהטעויות 09/2023/24הגב לתגובה זו8 0גם לי 2 חבילות פשוט נעלמו . נראה כי השליחים לא מחלקים כי אפשר להתחמקסגור
-
13.לכל החברות הבסיסיות כךדעה 09/2023/23הגב לתגובה זו3 0לא היה לי תקלה עם החברה. רק האתר שלהם לפעמים נתקע. וחסר להם מפיצי הזמנות. אני צריך לנסוע 5 דקות בשביל להגיע לחנות הפצה הקרוב עלי ואני גר במקום מרכזיסגור
-
12.שרות גרועטוביה החולב 09/2023/23הגב לתגובה זו8 0הזמנתי תחפושת לפורים הלכה לאיבוד בנקודת האיסיף,אולי ,אולי מישהו חמד גנב אותה, שרות גרוע . מעולם לא קרה לי עם דואר ישראלסגור
-
11.צ'טהיחיאל 09/2023/23הגב לתגובה זו5 2אני לא מזמין מעלי אקספרס אבל שמגיעים לי חבילות מח*ול עם חברת צ'יטה אף פעם לא היו בעיותסגור
-
החבילות מתעכבות אצליהםשבועות עד שמגיעים לכתובת הזויה בעדנה 09/2023/27הגב לתגובה זו3 0ויותר מזה אין עם מי לדבר, מיילים שאם נענים אז אחריימים רבים ואז לא רלוונטי כי החבילה נעלמה או הועברה ל.....סגור
-
10.קומיבנותקונה מחול 09/2023/23הגב לתגובה זו12 0באתר שאני מזמין , רשום במפורש כתובת הבית !!! יש סניף דואר קרוב שלשם אמורה החבילה להגיע . מה עושים החכמולוגים , מעמיסים רכב מסחרי , וזורקים את כל החבילות במכולת או בנקודת מסירה . וכן , הרבה פעמים זה במרחק של עשרות קילומטרים מהבית , כשיש סניף דואר במרחק של 700 מטר מהבית . למה להתאמץ ולהוציא כספים !?!?! אם אפשר לרכז איזור שלם ולזרוק את החבילות בחנות מכולת או בחנות אחרת .סגור
-
9.גם משלוחים מהארץ הם מורידים ביעד אחר (ל"ת)חיים 09/2023/23הגב לתגובה זו8 0סגור
-
8.השתגעו שם לגמרי.לקוח 09/2023/22הגב לתגובה זו10 0גר בהוד השרון. חבילה אחת מגיעה לצורן. השנייה למושב אלישמע. לא ברור איך ההפצה שלהם עובדת בכלל.סגור
-
7.איך הצליחה חברה כזו לקלקל תהליך כל כך פשוט?מתי 09/2023/22הגב לתגובה זו8 0בהחלט לא טובת הנמענים מקבלי החבילות עומדת מול עיניים החברה הדוחה הזו. אני גר במרכז תל אביב, מבקש מהחברה הזו להעביר אתהמשלוח אלי לנקודה שבהליכה אני מגיע אליה תוך עשר דקות ריך הם מצליחים לשלוח אותה בעזרת משהו שאולי קוראים לו "דווקא" לשלוח למקומות שכל-כך רחוקים גם ממקום מגורי וגם רחוק מנקודת האיסוף שביקשתי, איך???סגור
-
6.בצ׳יטה השירות צריך להשתפראא 09/2023/22הגב לתגובה זו9 0לפעמים הם שולחים את החבילה לבית ומודיעים על זה רק כמה שעות קודם וגם אין אפשרות ליצור קשר לתיאום עם השליח, הם גם נותנים זמן של שני ימים לאיסוף חבילה ואילו בדואר ישראל מאפשרים שבועייםסגור
-
5.אקספרסשון 09/2023/22הגב לתגובה זו1 0השליחים מאוד עצבנייםסגור
-
לא פינו טלויזיהולדי 09/2024/18הגב לתגובה זו0 0קנינו טלויזה השליח לא נכנס להראות שהיא שלמה ולא פינה. הבוט עונה לי מה מספר חבילה.סגור
-
4.שירות גרועמשה 09/2023/21הגב לתגובה זו14 0אני מעדיף לקבל חבילות עם דואר ישראל. השירות שלהם עדיף על צ'יטה. בצ'יטה ברירת המחדל לנקודת איסוף היא החנות הרחוקה ביותר מהאפשרויות בישוב שלי. קיבלתי לפני כמה ימים הודעה לבחור נקודת איסוף. היתה לי רק אפשרות אחת שהיא במרחק 5 קמ. הנקודה שאליה אני מקבל מהדואר היא במרחק 5 דקות הליכה. בנקודה של צ'יטה שאליה אני מקבל חבילות בד''כ יש הרבה פעמים עומס, חבילות על הרצפה, המוכר מחפש חבילות כי אין סדר, כמה פעמים ראיתי שאנשים באו לאסוף חבילה ולא מצאו להם אותה, שירות לקוחות רק בפניה באתר דרך טופס- אין צ'ט או טלפוןסגור
-
כנסויניב 09/2023/24הגב לתגובה זו5 0לא רק שהמשלוח מגיע לקצה השני של העיר, תמיד גם הם שולחים לי מספר לא מתאים ואני כל פעם נאלץ לשכנע את המוכר שיתן לי לחפס את החבילה לפי השם. רק לאחר שהוא מתפנה הוא מסכים שנחפש יחד, זה לוקח המון זמן ומאלץ אותי לפעמים להתעצבן על המוכר. לדעתי חייב לעצור את החברה הזו עד שיבדקו מה קורה שם.סגור
-
3.חברה מזעזעת (ל"ת)אדיר 09/2023/20הגב לתגובה זו22 1סגור
-
2.החבילה שהזמינה הגיעה לקצה השני של העירמשה לוי 09/2023/20הגב לתגובה זו16 0בדיוק כך , אני מקבל הודעה לבחור נקודת מסירה מכמה אופציות , אני בוחר את הנקודה שקרובה אלי ונגישה ומקבל אישור לכך . אז מה אם קיבלתי אישור ?? במקום לקבל את החבילה בנקודה שבחרתי ואושרה ע"י צ'יטה אני נדרש לאסוף את המשלוח בנקודה הרחוקה ביותר , 5 ק"מ ממני . אבל כבר הרמתי ידיים , אין מי לדבר והכל חרטא .סגור
-
1.חברת משלוחים צ'יטהאיציק זוארץ 09/2023/20הגב לתגובה זו20 0אני עד לכך שהזמנתי מוצר וקיבלתי הודעה שהמשלוח בדרך אלי ומסתבר שהמוצר היגיע לכתובת אחרת אז במקום שנחברה תיקח אחריות טוענת שהלקוחות לא קוראים את ההודעות ולא רק אין עם מי לחדבר בחברת המשלוחיםסגור
-
איך הצליחה חברה כזו לקלקל תהליך כל כך פשוט? (ל"ת)אבי 09/2023/22הגב לתגובה זו10 0סגור