משפט

גנבה מחנויות והרוויחה עשרות מיליונים מאמזון: העוקץ הגדול נחשף

מישל מק, אשת עסקים מקליפורניה, מואשמת יחד עם בעלה בניהול כנופיה של 12 נשים, שגנבו עבורה במשך יותר מעשור מוצרי קוסמטיקה ואופנה מחניות בארה"ב, אותם מכרה דרך אמזון והרוויחה 8 מיליון דולר. דרכי הפעולה המתוחכמות והעונש הכבד שקיבלה
מערכת ice | 
אמזון (צילום bixbay)
מישל מק, אשת עסקים בת 53 מקליפורניה, ארצות הברית, עומדת בפני סערה ענקית. המיליונרית, שמחזיקה באחוזה מטורפת בעיירה בונסל, נעצרה לאחרונה על ידי המשטרה המקומית באשמת הונאת ענק במיליוני דולרים.
על פי דיווחים בארצות הברית, מק ובעלה קנת, ניהלו כנופיית פשע גדולה שהייתה אחראית לגניבות של מוצרי קוסמטיקה במשך יותר מעשור שלם. למעשה, מק שלחה על פי כתב האישום שפורסם בארצות הברית 12 נשים, שעבדו עבורה במשך יותר מעשור, וגנבו עבורה מוצרי קוסמטיקה מחנויות ברשת ספורט ואלטרה, אותם היא מכרה באמזון.
למעשה, על פי כתב האישום, מק הצליחה להרוויח בדרך הזו 8 מיליון דולר (כ-30 מיליון שקל). וזה לא נגמר כאן. בנוסף על מוצרי הקוסמטיקה שגנבו אותן נשים, הם גנבו גם מותגי אופנה יוקרתיים ובגדי מעצבים, אותם מכרו באותה הדרך.
למעשה, האחוזה המטורפת של מק ובעלה שימשה בתור המרכז הלוגיסטי של הכנופיה, ושם היו מרכזים את כל הסחורה הגנובה ומעבירים אותה למשלוחים באמזון. המשטרה, שפשטה על האחוזה, מצאה בה מוצרים גנובים בשווי של כמעט 70 אלף דולר שאמורים היו להישלח דרך אמזון. מק הייתה שולחת את הנשים למדינות רבות בארצות הברית, ועל פי החשד מימנה עבורן כרטיסי טיסה, בתי מלון וכדומה.
כעת, מק ובעלה עומדים בפני עונש קשה מאוד, כאשר הם מואשמים ב-136 סעיפים של גניבה, שני סעיפים של קבלת רכוש גנוב, סעיף אחד של קשירת קשר וסעיף אחד של פשע מאורגן קמעונאי. גזר דינה של מישל מק קבע שהיא תשב 5 שנים ו-4 חודשים בכלא, כמו גם פיצויים גדולים שתאלץ לשלם. בנוסף, על אחת הנשים בפרשה נגזר עונש כל 3 שנים ו-4 חודשים בכלא. גזר הדין של שאר הנאשמות בכנופיה המאורגנת עדיין לא ניתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה