השוק

ג'ף בזוס במהלך גאוני: כך אמזון תגדיל הכנסות ב-46 מיליארד דולר

ענקית הקמעונאות אמזון, רכשה לפני 10 שנים את פלטפורמת הסטרימינג למשחקי הווידאו Twitch, תמורת סכום לא מבוטל של כ-970 מיליון דולר. כעת, האנליסטים מעריכים כי מדובר בשובר שוויון של ממש מול המתחרות, אחרי שNeedham העלתה את המחיר למניה מ-205 דולר למניה ל-210 דולר למניה, וההכנסות מהפלטפורמה צפויות להתפוצץ
מערכת ice |  2
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
ענקית הקמעונאות אמזון, רכשה לפני 10 שנים באמצעות המייסד והמנכ"ל ג'ף בזוס את פלטפורמת הסטרימינג למשחקי הווידאו Twitch, תמורת סכום לא מבוטל של כ-970 מיליון דולר. אלא ש-10 שנים מאוחר יותר, גם אמזון בעצמה לא ידעה שהרכישה הזו עשויה להיות שובר שוויון של ממש מול המתחרות שלה.
כעת, חברת השירותים הפיננסיים המוכרת Needham, העלתה את מחיר היעד של מניות Twitch, שנרכשה כאמור על ידי אמזון ב-2014, מ-205 דולר למניה ל-210 דולר למניה.
אנליסטים בשוק מעריכים כי ללא ספק מדובר בשובר שוויון של אמזון מול המתחרות, כאשר הם מעריכים כי לפלטפורמה יש פוטנציאל רב שהמשקיעים עדיין לא הגיעו אליו. על פי הערכות, הפלטפורמה עשויה להגדיל את הכנסות אמזון בכ-46 מיליארד דולר.
עד כמה הפלטפורמה שרכשה אמזון מתבררת כהצלחה מסחררת? ובכן, בזמן שאמזון רכשה את פלטפורמת הסטרימינג למשחקי הווידאו Twitch, המאפשרת למשתמשים לצפות בסטרימרים של משחקים בשידור חי או לשדר משחקים בעצמם, היא הכניסה רק 72 מיליון דולר. אלא שבשנת 2023, כ-9 שנים מאוחר יותר, ההכנסות מהאתר טיפסו להן ועומדות כבר על 3 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה זמן הוא עוד יהנה
    ג'ף בזוס 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהכסף שלו? לא לוקחים כסף לקבר
    סגור
  • הוא נהנה מהמעמד, כסף כבר מזמן לא חסר לו
    מיסטר 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה להנות מהכסף, ישאר עני.
    סגור