ויראלי

רותם סלע משתפת בכאב: "הזוועה הכי גדולה שאפשר לדמיין"

סלע העלתה תמונה מהביקור שלה בקיבוץ בארי וכתבה: "מאז השבת הארורה הזו דחיתי שוב ושוב את הרגע שבו אגיע לעוטף. הרגשתי שאנשים אחרים, תיירים שלא מפה, צריכים לבקר שם. הרגשתי שאני מבינה היטב מה התחולל שם והנפש שלי, של כולנו, חטפה מספיק השנה ואין צורך להעמיס עליה עוד"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
רותם סלע ממשיכה לשתף בתחושות שלה בצל מלחמת חרבות ברזל ואחרי חודשים רבים היא סיפרה על הביקור שלה בעוטף עזה, לראשונה מאז ימיה הראשונים של המלחמה האיומה שפרצה ב-7.10 וגבתה את חייהם של אלפי ישראלים שנרצחו, מרביתם אזרחים.
סלע העלתה תמונה מהביקור וכתבה: "מאז השבת הארורה הזו דחיתי שוב ושוב את הרגע שבו אגיע לעוטף. הרגשתי שאנשים אחרים, תיירים שלא מפה, צריכים לבקר שם. הרגשתי שאני מבינה היטב מה התחולל שם והנפש שלי, של כולנו, חטפה מספיק השנה ואין צורך להעמיס עליה עוד".

עוד סלע המשיכה וכתבה: "היום, כמעט שנה אחרי, הגעתי לקיבוץ בארי יחד עם חנוך דאום לפגוש חמש משפחות מקסימות שיקיריהן נרצחו בשבעה באוקטובר. זה היה מפגש טעון ומורכב ובעיקר מאוד עצוב".
לסיום היא הודתה: "כשהסתיימו הצילומים עברנו בית בית, לראות בעיניים שלנו את הזוועה. וזו הזוועה הכי גדולה שאפשר לדמיין. 101 חטופים עוד נמצאים בשבי החמאס. חייבים לעשות הכל כדי שישובו לביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה