תרבות ופנאי

רותם סלע חוגגת יום מאושר: "דווקא בימים הכואבים האלו"

השחקנים רותם סלע וליאור רז, הגיעו לפסטיבל הסרטים היוקרתי ונציה, שם יוקרן הערב הסרט הישראלי בכיכובם "סודה", סרטו החדש של ארז תדמור. סלע הנרגשת כתבה: "מגיעים לפסטיבל ונציה עם סרט על שורדי שואה בשנות ה-50. מציאות כואבת שלצערי רלוונטית מתמיד. גם היום"
מערכת ice |  1
רותם סלע בוונציה (צילום אינסטגרם @rotemsela1)
השחקנים רותם סלע וליאור רז, רשמו היום (רביעי) יום מיוחד מאוד, אחרי שהגיעו לפסטיבל הסרטים היוקרתי ונציה, שם יוקרן הערב הסרט הישראלי בכיכובם "סודה", סרטו החדש של ארז תדמור.
ההקרנה החגיגית של הסרט היא למעשה הקרנת בכורה, שתיערך באחת הבמות הגדולות בעולם מטעמה של העירייה המקומית, רגע לפני שפסטיבל הסרטים יוצא לדרך. השניים הגיעו כשהם עונדים את סיכת החטופים על חולצתם.
רותם סלע העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, אליו צירפה מספר תמונות שה ושל ליאור רז מהיום המרגש. בפוסט עצמו כתבה הדוגמנית המצליחה: "דווקא בימים הכואבים האלו, כמו באופן סימבולי, מגיעים לפסטיבל ונציה עם סרט על שורדי שואה בשנות ה-50.
מציאות כואבת שלצערי רלוונטית מתמיד. גם היום".
 
ליאור רז יגלם בסרט פרטיזן לוחם, שדמותו מבוסס על סיפורו המשפחתי של תדמור. תדמור חשף בעמוד האינסטגרם שלו פרטים על הסרט החדש, והדמות של ליאור רז: "מספר את הסיפור של סבא שלי שלום חרס שנלחם בנאצים ביערות בפולין. שלום חרס שנלחם ביערות, פיצץ עם החבורה שלו גשרים, ורכבות, חיסלו נאצים, וחיבלו בציוד של הצבא הנאצי. סבא שלי נלחם עד היום האחרון של המלחמה. יהי זכרו ברוך! הסבא שמעולם לא הכרתי, היתה לי את ההזדמנות לפגוש אותו על הסט של הסרט שלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי ואבוי אם זה היה מישהו ימני
    אני 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבועים ושקרנים
    סגור