תיירות

אור ירוק לעסקת הענק בעולם התעופה: שתי החברות יתמזגו

מיזוג הענק עליו הכריזו בחודש דצמבר האחרון שתי חברות התעופה אלסקה איירליינס והאוואיין איירליינס, המוערך ב-1.9 מיליארד דולר, קיבל אור ירוק ויוצא לדרך
מערכת ice | 
מטוס (צילום unsplash, vecteezy)
בחודש דצמבר האחרון יצא שתי חברות התעופה אלסקה איירליינס והאוואיין איירליינס בהכרזה דרמטית, והודיעו על כוונתן לבצע מיזוג ולשלב כוחות בשוק התעופה התחרותי.
לאחר שבחודש שעבר דווח כי העסקה בגובה 1.9 מיליארד דולר עברה את המכשול המשמעותי של בדיקת משרד המשפטים האמריקאי, כעת העסקה קיבלה אור ירוק ויצאה לדרך.
כעת משרד התחבורה האמריקאי אישר את העסקה ובעצם כעת החברות יכולות להמשיך במיזוג המתוכנן, לאחר שקיבלו את כל האישורים מהרשויות. במשרד התחבורה הציבו קריטריונים שעל החברות לשמור לאחר המיזוג, כמו שמירה על צבירת מיילים ללקוחות מסביב לעולם ושמירה על רמת השירות.
השלב האחרון שהמיזוג צריך לעבור הוא שלב שנקרא אישור העברה, בו החברות מקבלות את האישור לטוס בקווים בינלאומיים תחת שם אחד. מדובר בשלב בירוקרטי שלא צפוי להעלות בדיקות או מכשולים נוספים לעסקת הענק.
בחברת הענק החדשה שתיווצר ממיזוג אלסקה והאוויין, יהיה צי מרשים של לא פחות מ-360 מטוסים, אשר יפעילו קווים לכ-130 קיעדים. חברת האוואיין תאמץ, על פי ההסכם, את גישת הפיצויים של אלסקה במידה ומתרחשים עיכובים משמעותיים או ביטולי טיסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה