תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 13: "אני כבר מבוגר מדי"

עומר ירדני, מגיש תוכנית הבוקר בחדשות 13, מנסה להבין כמה מילים שעכשיו מופיעות בכל מקום ברשתות והגיע למסקנה שהוא לא בגיל המתאים
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
עומר ירדני מגיש בחדשות 13, מתייחס לשפה החדשה שמתפשטת ברחבי הרשת, בעיקר לדור האלפא.
ילידי 2012 ואילך המציאו שפה שלמה שרק הם מבינים וגורמת לכל מבוגר סביר לבהות בהם בחוסר הבנה, ואת המילים האלו ירדני ניסה לפענח.
בסרטון שהעלה לטיקטוק שלו אמר ירדני כי הוא ביקש מילדים ובני נוער שיסבירו לו את המשמעות של "סקיבידי", "אוהיו" ו"ריז".
 
@omeryardeni

סקיבידי טוילט

♬ Please Please Please - Sabrina Carpenter

"ביקשתי מחבורה של צעירים שיסבירו לי, ובמשך רבע שעה הם הסבירו לי מה זה", אמר ירדני. הוא הוסיף כי "סליחה אני מבוגר מדי, אבל אלף אורה עליכם. או משהו כזה עזבו אתכם, סקיבידי טוילט".
מגיש חדשות 13 עומר ירדני (33) ורעייתו קורל גרון בישרו בחודש אפריל השנה שהם מצפים לילד. הם עשו זאת לצד תמונה שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם, בה הם מצולמים לצד כלבם המשותף ותמונת אולטרסאונד של הבייבי שבדרך. 
ירדני, מגיש וכתב בחדשות 13, נחשב לפופולארי מאוד גם בגזרת טיקטוק, בזכות שלל סרטונים הומוריסטיים בכיכובו המתפרסמים לעיתים תכופות. בין המברכים עד כה נמצאים חברים וקולגות של השניים. רותם ישראל, המגישה לצדו של ירדני תוכנית ברשת 13, כתבה: "יס יס יס! בשעה טובה. איזה כיף שיהיה לי עוד אחיין/ית! אוהבת אתכם המון". החזאי אלעד זוהר בירך: "בשעה טובה איזה מרגש" והזמרת ענבל ביבי כתבה: "מתרגשת בשביל הילד הבר מזל הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה