טלוויזיה

מגיש חדשות 13 ממשיך לקבל גב מול המנכ"לית: "משהו מיוחד"

נריה קראוס הגיבה על הראיון המצמרר של סגרה עם טליה דנציג, שסבה נרצח בשבי החמאס בעזה, וכמובן תפסה צד במאבק שלו מול המנכ"לית החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ': "תקשיבו, אודי סגל הוא באמת משהו מיוחד, והראיון שלו עם טליה דנציג, מצמרר וכל כך חשוב"
מערכת ice |  2
אודי סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שאודי סגל קיבל גב מהחברים לאחר שמהומה פרצה ביום שני האחרון באולפני חדשות 13 בנווה אילן בין מגיש המהדורה המרכזית, לבין המנכ"לית החדשה של מערכת החדשות, יוליה שמאלוב- ברקוביץ, לפי דיווח של העיתונאי דוד ורטהיים, כשהחלו התגובות להגיע וסגל כמובן זכה לכל התמיכה, כעת חברה נוספת נרתמת לחזקו.
נריה קראוס הגיבה על הראיון המצמרר של סגרה עם טליה דנציג, שסבה נרצח בשבי החמאס בעזה, וכמובן תפסה צד במאבק שלו מול המנכ"לית החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ': "תקשיבו, אודי סגל הוא באמת משהו מיוחד, והראיון שלו עם טליה דנציג, מצמרר וכל כך חשוב".

היא גם שיתפה את הביקורת של מבקר הטלוויזיה עמית סלונים: "יש שטוענים שעד היום נתניהו מסרב להתראיין לעיתונאים ישראלים בגלל ראיון שנתן לאודי סגל. אלא שהניסיון של סגל כמראיין גרם לו לעשות את הדבר הנכון, ובמקום לשאול שאלות הוא פשוט נתן למרואיינת לדבר ורק ניסה לעצור את הדמעות".
כזכור, מתן חודורוב כתב על העימות: ""קבלי שיעור ראשון (ואחרון) בטלוויזיה: לא מפריעים למגיש המהדורה, בשום דבר שלא קשור ישירות לתוכן הכתבות, בשעה שלפני השידור. בוודאי שלא מסיחים את דעתו לפוליטיקה פנימית, או אומרים לו שיילך הביתה. אודי סגל הוא מגיש מקצועי עם עשרות שנות ניסיון בעיתונות - הראשונה שמתעמתת איתו כך היא יש״ב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אודי סגל פח אשפה מצחין ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    לסגור את חברת החדשות של 13 ולשלוח אותם כולם להתחיל מחדש (ל"ת)
    דן 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור