טלוויזיה

גיא זוארץ נפרד: "אי אפשר כבר עם הכאב"

המגיש כתב כך בסטורי כואב שהעלה: "עוד בשורה קשה, עוד לבבות שבורים ומשפחות שהצטרפו למשפחת השכול. אי אפשר כבר עם הכאב, משתתף בצער המשפחות, גיבורי ישראל"
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מגיש האח הגדול גיא זוארץ, מתקשה לעכל את האובדן הרב במלחמת 'חרבות ברזל' ואחרי שהתקשה להסתיר את הדמעות כשדיבר על אחיינו עילי ברעם שנרצח בפסטיבל נובה ב-7.10 בפרק הפתיחה, כעת הוא נפרד מעוד שני חיילים שהוכרזו כמתים בקרב.
המגיש כתב כך בסטורי כואב שהעלה: "עוד בשורה קשה, עוד לבבות שבורים ומשפחות שהצטרפו למשפחת השכול. אי אפשר כבר עם הכאב, משתתף בצער המשפחות, גיבורי ישראל".
רק אמש בבוקר, זוארץ העלה סטורי עם תמונה של אחד מאנשי הצוות החשובים באח הגדול וכתב: "איזה גבר הבמאי שלנו, איתן כהן קפץ מהמילואים לעשות את התכנית הערב ומיד חוזר לשמור על עלינו. אוהבים אותך איתן, שמור על עצמך".
כזכור, בפרק פתיחת העונה, המגיש הסביר את הסיבה לעליית העונה למרות המלחמה וקולו נסדק כשאמר: "כל עונה אנחנו אומרים שזה הבית של המדינה, גם עבורנו הימים האלה מורכבים, המדינה שלנו כואבת ועצובה, ה-7 באוקטובר פגע בכל בית בישראל, גם בבית שלי, אני איבדתי את האחיין של עילי שנרצח במסיבת הנובה, הזמן לא ריפא, נראה בבית את ההתרגשות והגבורה", גם לירון ויצמן נשברה בבכי.
 
לפני השידור אמר זוארץ: "עונה חדשה מתחילה לה הערב. אין ספק שלא מדובר בעונה רגילה, בתקופה מטלטלת שנוגעת בכולנו". זוארץ המשיך וכתב: "אני בטוח ש'הבית של המדינה' יספק לנו רגעים יפים ומרגשים בתקופה שכולנו זקוקים לה. לא נפסיק להתפלל לרגע עד שכולם ישובו הביתה. מקווה שאתם מוכנים! ואיך אומרים אצלנו? נא להתנהג בהתאם". זוארץ, ששכל ב-7 באוקטובר את אחיינו שנרצח על ידי מחבלי חמאס, פרץ בבכי בשידור חי. 
העונה החדשה של 'האח הגדול' מצולמת ומשודרת בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק להשבת החטופים שנותרו בעזה. את עליית העונה ליווה קמפיין שהציג שמות ותמונות של דיירים על שלטי חוצות. כתגובה, מטה משפחות החטופים יצא בקמפיין נגדי: "האח הגדול חוזר. האחים והאחיות שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחים והאחיות של כולנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אם אי אפשר יותר אז שיתפטר
    נו באמת 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית "מחבקת ועוטפת" בכאילו.
    סגור
  • 3.
    נועם מדר
    שמעון 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועם מדר המנצח שלי
    סגור
  • 2.
    האח הגדול גאון
    האח הקטן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הצליח בליקוט
    סגור
  • 1.
    אני רואה האח הגדול באופן כללי וגם עכשיו
    חן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל... אי אפשר להתעלם שהפעם המריבות על התקציב נשמעות מביכות מהרגיל, ומטופשות הרבה יותר מהרגיל, כשבחוץ קורית המציאות. וגם עידן וכל שאר המילואיניקים לא מצילים את המצב ונסחפים אחרי הטפשת הילדותית הזאת. למה אני רואה? כי באמת שצריך איזה מקום מפלט להניח בו את המוח, אבל זה היה יכול להיות כל כך יותר טוב ומועיל, אם ההתנהגות שלהם בפנים היתה אחרת.חבל שהאח הגדול לא מעיר ושומר עלינו ועליהם!!!!
    סגור