טלוויזיה

דיירת חדשה תיכנס לבית האח הגדול: זאת אשת הנדל"ן המסתורית

מלי קליגר, אשת נדל"ן דתייה המתגוררת בעיר ביתר עילית, היא הדיירת החדשה שתיכנס מחר לבית המפורסם במדינה. עם זאת, ההפקה נמנעת מלמסור פרטים: "זהות הדיירים תיחשף רק בשידור החי במוצאי שבת"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מלי קליגר, אשת נדל"ן דתייה המתגוררת בעיר ביתר עלית, היא הדיירת החדשה אשר צפויה להיכנס מחר (שבת) לבית האח הגדול. לפי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום הבוקר ההפקה לא הוסיפה פרטים. "זהות הדיירים שיכנסו לבית האח הגדול תיחשף רק בשידור החי במוצאי שבת ברשת 13", נמסר בהודעה. 
בריאיון ל"ישראל בידור", ליאל קוצרי, כוכב תוכנית הריאליטי לשעבר, מתח ביקורת חריפה על הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו בשל מצבם העגום של החטופים המצויים בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר.  "אני חושב שיש לנו ממשלה בדיחה. אני חושב שכולם צריכים להרים את הטוסיק שלהם מהכיסא, שהם לא מכבדים אותו בשום צורה, לעוף לבית, טיסה, כרטיס לכיוון אחד ולעשות רנסאנס לכל הממשלה הזאת".
האח הגדול שלרוב מוביל ברייטינג מביא כל פעם שמות חדשים אל המסך שלנו, כשהתחרות גדולה, רשת מנסה להעביר גם את הצופים של המירוץ למיליון אליה. פרידה עוזיאל היא מהדיירות הבולטות העונה, בת 25 מתל אביב, רווקה. ילידת נתיבות ועברה לתל אביב בגיל 19. מילדותה, פרידה גילתה עניין באופנה ושירה, ואף השתתפה בתוכנית "הכוכב הבא", וזה לא הכל, אלו חמישה דברים שלא ידעתם על פרידה עוזיאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה