תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" רותח מעצבים: "הם משחקים בלמי יש יותר גדול"

ליאל קוצרי תקף את הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו, בשל מצבם העגום של החטופים. ליאל קוצרי: "אני חושב שכולם צריכים להרים את הטוסיק שלהם מהכיסא, שהם לא מכבדים אותו בשום צורה ולעוף לבית". ינון מגל, הגיב לסרטון וכתב: "אם תראו הרבה ערוץ 12 זה מה שיקרה לכם"

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
בריאיון ל"ישראל בידור", ליאל קוצרי, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מתח ביקורת חריפה על הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו בשל מצבם העגום של החטופים המצויים בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר.  "אני חושב שיש לנו ממשלה בדיחה. אני חושב שכולם צריכים להרים את הטוסיק שלהם מהכיסא, שהם לא מכבדים אותו בשום צורה, לעוף לבית, טיסה, כרטיס לכיוון אחד ולעשות רנסאנס לכל הממשלה הזאת".
בהמשך דבריו, ליאל קוצרי תקף את חברי הממשלה ובנימין נתניהו ואמר: "אם החטופים שלנו נמצאים כבר כמעט שנה בעזה, זו תעודת עניות לראש הממשלה שלנו. תעודת עניות לכל החברי כנסת שיושבים שם ומשחקים בלמי יש יותר גדול. בושה וחרפה, ואני מתבייש שזאת הממשלה שלי. פשוט מתבייש, אם יש אימהות שלא ישנות כבר שנה, לא אוכלות טוב כבר שנה, לא חיות כבר שנה, לא שמחות כבר שנה, אימהות שנהרגו להם הילדים, זה בושה וחרפה שבכלל מתעסקים במי ישב באיזה כיסא ולמה". 
ליאל קוצרי, כוכב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", ציין כי בתרחיש אחר בו ילד של חבר כנסת או של ראש הממשלה היה כלוא בשבי חמאס, המדינה הייתה מתנהלת אחרת. "פשוט כבר תחזירו אותם הביתה. תחזירו אותם הביתה, זאת בדיחה מהלכת. אני בטוח שאם היה ילד אחד, של איזה חבר כנסת או ילד אחד של אדון ראש הממשלה שהיה יושב בפאקינג מנהרה או באיזה פיר מתחת לאדמה כבר קרוב לשנה, המדינה לא הייתה מתנהלת כמו שהיא מתנהלת היום. אבל מה לעשות?". 
 
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, שיתף את הריאיון של ליאל קוצרי ל"ישראל בידור" ברשת החברתית X. לצד הסרטון, כתב ינון מגל לעוקביו ברשת החברתית: "זהירות ילדים! אם תראו הרבה ערוץ 12 זה מה שיקרה לכם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה