תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את רה"מ? זו הסיבה שנתניהו לא מעוניין בעסקת חטופים

על רקע תשובת חמאס בנוגע לעסקת החטופים וכינוס הקבינט הביטחוני על ידי ראש הממשלה, מיהר בן כספית להביע את עמדתו בנושא. לדברי כספית, נתניהו לא מעוניין במימוש עסקת החטופים. בן כספית: "בנימין נתניהו לא רוצה עסקת חטופים. הוא יודע שעסקת חטופים תפרק לו את הממשלה"

מערכת ice |  6
בן כספית ,בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אורן בו חקון)
על רקע תשובת חמאס בנוגע למתווה עסקת החטופים, אמש (חמישי) כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את הקבינט הביטחוני בכדי לדון בהצעות של ארגון הטרור בנושא. בדיון שהתקיים אמש, חברי הקבינט הביטחוני דנו בהצעות של חמאס בנוגע לעסקת החטופים בכדי להגיע להסכמה שתוביל להפסקת אש בעזה, כך על פי דיווח של גורם בלשכת ראש הממשלה. 
על רקע כינוס הקבינט הביטחוני ותשובת חמאס בנוגע לעסקת החטופים, מיהר בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, להביע את עמדתו בנושא. בטורו באתר "מעריב", ציין איש התקשורת המוכר כי נתניהו לא מעוניין בעסקת חטופים. 
"בנימין נתניהו לא רוצה עסקת חטופים. הוא יודע שעסקת חטופים תפרק לו את הממשלה", כך כתב בן כספית בטורו באתר החדשות. לצד זאת, הדגיש כספית כי עקרון שחרור החטופים מקובל על נתניהו אך הוא לא מוכן לשלם את המחיר הפוליטי הנדרש. 
בכדי לבסס את טענתו, בן כספית ביקש להזכיר לקוראים את עסקת שליט. לדבריו, נתניהו שילם מחיר אדיר בביטחון המדינה באותה עסקה אך הוא עשה זאת כדי להבטיח את המשך כהונתו כראש ממשלה. דבריו החריפים של בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" ושדרן 103FM, לא הסתיימו בכך. איש התקשורת ציין כי נתניהו ביצע את עסקת שליט למענו ולא למען בני משפחתו של גלעד. 
"משפחת שליט וגלעד שליט עניינו את זקנתו. הוא הבין שהחזרת גלעד שליט תרגיע את מחאת קיץ 2011 ששטפה את הרחובות וסיכנה את שלטונו", כך כתב בן כספית בטור באתר החדשות. עוד ציין בן כספית, כי נתניהו "שכח את כל עקרונותיו" והותיר מאחור את אידיאולוגיית אי קיום משא ומתן עם הטרור, אותה טיפח במשך שנים, ושחרר 1,027 רוצחים, כולל יחיא סינוואר. 
על רקע תשובת חמאס בנוגע לעסקת החטופים, אמש (חמישי) אישר נתניהו להוציא את משלחת המשא ומתן להמשך השיחות. לדברי גורמים בכירים בישראל, חמאס הסיר את דרישתו לעצירה מוחלטת של המלחמה כתנאי למימוש השלב הראשון של ההסכם. "חמאס עשה צעד לכיוון המתווה", הדגיש בכיר ישראלי. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    משטרה
    ישראל 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לך בן כספית תודיע מהר למשטרה שראש הממשלה לא רוצה לעשות עיסקת חתופים שיפתחו בחקירה
    סגור
  • 5.
    איך כל העיתונים מלקקים לבן כספית האידיוט. בזכותו אני תמ
    בן כספית האידיוט 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך כל העיתונים מלקקים לבן כספית האידיוט. בזכותו אני מצביע תמיד לנתניהו.
    סגור
  • 4.
    נתניהו יצר את ההזדמנות לעסקה בלי גנץ ואייזנקוט וזה מה
    מסביר פנים 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמרעיד לזוחל גחון הנ״ל את בלוטות הארס. יחזרו החטופים. יובס החמאס וחיזבאללה גם. ונתניהו ינצח עוד בחירות שיערכו במועדון. על אפכם ועל עוקצכם.
    סגור
  • 3.
    ברברן אפס
    ינון 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון שמעסיק ברברן מלשין מהסוג הזה לא שווה קריאה.
    סגור
  • 2.
    ברברן (ל"ת)
    ינון 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    המודיע המשטרתי בן כזבית ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור