תקשורת ומדיה

כוכב "הפטריוטים" לחברי הממשלה: "אם זה יקרה, נעיף אתכם הביתה"

על רקע הפרסום כי חמאס העביר את תשובתו לממשלה לגבי עסקת החטופים, מיהר יותם זמרי להביע את עמדתו בנושא. זמרי פנה לחברי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו ואמר: "אין לכם מנדט לעסקה מופקרת. לא יעזור כלום, אם זה יקרה, נעיף אתכם הביתה"

מערכת ice |  5
יותם זמרי (צילום יח"צ)
יותם זמרי, כוכב תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, התייחס היום (חמישי) לפרסום כי חמאס העביר את תשובתו לממשלה בנוגע למתווה עסקת החטופים. בעקבות כך, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס את הקבינט הביטחוני הערב בעקבות תשובת חמאס סביב עסקת החטופים. בתוכנית המשותפת שלו עם נועם פתחי בגלי ישראל, הביע זמרי את עמדתו בנושא.
תחילה, התייחס יותם זמרי לסיקור של כלי התקשורת סביב תשובת חמאס ואמר:  "שערי העיתונים בישראל וכותבי הטורים הם דוברים של החמאס. אין דרך אחרת להציג את זה". זמרי ציטט מספר כותרות שהופיעו בעיתונים שונים לגבי תשובת חמאס ואמר:  "'חמאס הסיר את הדרישה להפסקת הלחימה. מאבק בין מערת הביטחון לדרג המדיני על העסקה'. מי אתם מערת הביטחון בכלל? מה אתם קשורים? אתם צריכים לבצע הוראות של דרג מדיני".
זמרי, המשמש כפאנליסט בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, מתח ביקורת חריפה על מערכת הביטחון ואמר: "אתם יודעים מתי לא היה מאבק בין מערכת הביטחון לדרג המדיני? בלילה של השביעי באוקטובר, שמה לא היה מאבק, שמה לא היה מאבק. שמה רק מערכת הביטחון הרימה טלפון לעצמה, ניהלה שיחות ואמרה; 'מה עכשיו אנחנו צריכים את הנודניקים האלה'".
 
בהמשך דבריו, ציין זמרי כי במידה וחברי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו, יאשרו עסקה בעייתית, עתידם הפוליטי יהיה בסכנה. "גם סמוטריץ', גם בנימין נתניהו, גם בן גביר, גם כולם, אין לכם מנדט לעסקה מופקרת. לא יעזור כלום, אם זה יקרה, נעיף אתכם הביתה. אם אתם תעשו עסקה שמסיימת את המלחמה בלי לנצח את חמאס, אתם צריכים לעוף הביתה ובבושה ולא להראות את הפנים שלכם". 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יותמי אתה עדיין לובש חיתול, של נעלייך כשאתה מדבר על הצב
    בתיה 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של נעלייך כשאתה מדבר על הצבא,זב חותם מתלהם ומסוכן
    סגור
  • 4.
    עוד אחד שעלה לו השתן לראש. מכוער, מגעיל (ל"ת)
    להציף את האמת 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בושה של בןאדם (ל"ת)
    בושה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    השתן עלה לו לראש (ל"ת)
    חחחח 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד אחד שעלה לו השתן לראש. מכוער, מגעיל (ל"ת)
    להציף את האמת 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור