תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 12 - ירון אברהם תוקף את פאנליסט ערוץ 14: "מופקר"

על רקע תשובת חמאס בנוגע לעסקת החטופים, סיפר ירון אברהם כי תומכי נתניהו מפעילים עליו לחץ ומציינים כי אם הוא יבצע עסקה עם ארגון הטרור, הם יפילו אותו מהשלטון. בדבריו התייחס אברהם ליותר זמרי ואמר: "המגיש המופקר שלו בערוץ 14,  אומר שאם נתניהו ילך לעסקה הזו הם יפילו אותו מהשלטון"

מערכת ice |  3
ירון אברהם (צילום טוויטר ירון אברהם)
על רקע תשובת חמאס בנוגע לעסקת החטופים, ראש הממשלה החליט לכנס הערב (חמישי) את הקבינט הביטחוני בכדי לדון בהצעות של ארגון הטרור. ירון אברהם, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, התייחס ללחץ שמפעילים תומכי הימין על נתניהו בנושא. 
"אנחנו רואים את זה כבר ברשתות החברתיות. אצל הבייס שלו, כולל מגיש מופקר שלו בערוץ 14,  שאומר שאם נתניהו ילך לעסקה הזו הם יפילו אותו מהשלטון. יש לחץ על נתניהו בתוך הבייס", כך אמר ירון אברהם במהדורת היום של ערוץ 12. 
יותם זמרי, פאנליסט תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, מיהר להגיב לדבריו של ירון אברהם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, פנה זמרי לפרשן הפוליטי של חדשות 12 וכתב: "היי ירונוש, פה כבר קראת לי מופקר, וואלה אם לנצח את חמאס זה מופקר, יש חשש שאתה צודק".
 
בעקבות כך, מיהר ירון אברהם להגיב לציוץ של יותם זמרי וכתב: "פשוט לא זכרתי איך קוראים לך, אל תיעלב". זמרי, אשר הבחין בתגובתו של הפרשן הפוליטי של ערוץ 12, ענה לו וכתב: "מוזר, דווקא פעם אחרונה שדיברנו זכרתי שאתה זה שנעלב בקלות מפתחי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יותם זימרי אלוף (ל"ת)
    בני 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אמץ כלב
    ולדימיר 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירון אברהם מזרחי מחמד של ערוץ 12.ארצה ירון. תאכל מזון לכלבים ירון.
    סגור
  • 1.
    יותם אל תיעלב מאיש כזה ומערות התבהלה
    עמוס 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירון זוכר מה אמרת על סמוטריץ חשש ואחר כך אמרת לא אמר זה חא מקרה ראשון שאתה מפשל תדאג שהערוץ שלך ידרדר כמט ערוץ13
    סגור